Followers

Monday, February 8, 2010

FiKiRaN kU sErAButttt!!!

aku tataw pe yg aku cari....
sejak benti keje ni...mcm2 yg aku hadapi...suka duka sama rata jerk!
aku da x keje....aku skrg just wat keje2 sendiri je..nk kate masyuk tu idok ler..tp...boleh la...
tapi kne usaha lebih bru dpt lebih....mslh skrg...
terlalu byk sgt dugaan sampai aku x termampu nk handle....
tapi seb bek ade dorongan dari tuuutttt!!! hahaaaa....my BFF laa...huhu....
dia byk bg semangat kt aku utk teruskan perjuangan ni...thanks kwn!
settle bab keje...skrg ni aku terfikir2 ape yg aku nk dalam hidup aku skrg ni....
susah nk diungkapkan....hurmmmm...
aku rase diri aku ni terlalu byk sgt kelemahan...ble dah sedar kelemahan tu..
aku x tau camne nk buang kelelmahan tu...ntah! korang faham ke x yg aku citer nih..hehe..
tapi tu la....aku buntu...aku x tau pe yg patot aku buat....
tolonnnggg!!!

No comments: