Followers

Friday, November 12, 2010

hey2! aku dah jatuh la.... hahahha.... blurpp! =.=

huhu... x de kene mengena ngn tajuk pun sebenarnye... aku rse cam da lama giler kot x update blog aku ni... maaf yer.... tidak berkesempatan pulak nk update... hehehehe...

so far, alhamdulillah.... hidup aku makin bersinar2 bak lampu2 yg memancar terang ketika malam... huhu... sastera skit yer... ngeeeee....

alhamdulillah sgt... syukur aku hppy dan kesederhanaan tetap ade dalam diri.... moga ia kekal... amin....

tp....

huhu! aku dh nk mule bercerita ni.. mari baca... hahahhaa...
tp tu la....

ade benda yg kite rase kite x mampu nk tempuh...dan pd hakikatnye kite mmg kne tempuh jgk!fuhhhhh!! peluh di dahi kalau diperah boleh dpt 1 baldi tau... hikihhik....

mcm yg aku slalu ckp... bukan senang kite nk hppykan diri sendiri... tapi akan jadi mudah bile kite ikhlas dlm sesuatu perkara....kan...kan... semua akan jadi mudah....

ermmm... fhm tak ape yg cube aku smpai kan ni... nk stop ke nk truskan eyh!....hihihihi....

klah, klah.... aku stop la....

sblm tu...aku nk upload gambar2 aku yg terkini dan sensasi okeh!... mari la lihatttttttttttttttttt!!!
daaaaaaaaaaaa.... =)




yeahh!! it's me... makin gebu kah!, makin comel kah!, atau makin dem0k kah! :P

No comments: