Followers

Thursday, November 25, 2010

majlis perkahwinan mimi ghazali & wan azmi

salam semua... lama giler x up date blog aku ni... rindu plk... hmmm.... maaf yer sb lama sgt x ber blogking... hukkkk...

ok entry kali ni aku nk citer pasal majlis perkahwinan my besty... iaitu.. mimi ghazali a.k.a 'kakak'. kawan yg aku anggap dh mcm dah adik beradik dah... dari kecik smpai la besar hari2 ngadap muke dia je.... jemu dh aku tgk.... hahahha.... rapat yg teramat sgt... mslh aku dlm poket dia... mslh dia pun dlm poket aku... huhuhu... hebat x kiteorg... hehehehe....

hmmm... syukur alhamdulillah, majlis berjalan dgn lancar wlwpun ade skit2 kelalaian tu biasa la kan.... hehhehehe... akhirnya, selesai sudah majlis tu... dan kini... dia sudah pun menjadi isteri orang... huhu... mst best kan kakak kan.... hehehehe.....

aku doakan kau dgn wan akan bahagia selama-lamanya... tempuh alam rumahtangga baik2... moga cepat dpt baby k... aminnnnnnnnnnnnnn.... hihihi...

aku hppy sgt tgk ko kakak...huhuhu... cam best je...hahahah.... pastu majlis berlangsung di kelantan, kampung mimi... meriah jgk la.... best2... hihihi...

citer2 pasal ko ni, tetibe rindu plk kt ko kakak.... hmmmm.... pasni sorg2 la aku... hukkkk....

doakan aku plk lps ni tau... hahahhahaha... moga dpt jodoh yg baik2.. aminnnnnnn..... =)

ok... ni aku upload ckit gmbr perkahwinan dorang....

kakak!, kau cantik sgt kakak!, siyes x tipu...huhuhuuhuu....








No comments: