Followers

Thursday, December 9, 2010

aku nk kongsi ape yg aku rase...

salam semua.... rindu sgt nk menaip kt cni.... rindu nk meluahkan perasaan kt cni... hmmm.... sume rindu lah... hehhehee...

firstly, syukur alhamdulillah, aku masih lagi dalam keadaan sihat... bahagia pun sentiasa datang kepada aku... yg selama ni aku adalah seorg yg suke menyendiri... skrg dh x lagi... hehhehe... pape pun aku bersyukur sgt kepada ALLAH S.W.T semua ni atas kehendaknye... terima kasih...

hmmm... so far, sejak dh lama x menaip kt cni... byk jgk la benda yg berlaku kt diri aku ni.... suka duka tu sume dh lumrah hidup... nk x nk kne la tempuh jgk... kan.. kan...

terima kasih ALLAH, kerana kau kurniakan aku, kau temukan aku dgn some one yg aku rse, dia boleh bahagiakan aku... insyaallah.... aku akan buat yg terbaik... aminnn...

hmmm.... seronok rupenye.... hahhahaha... =)

No comments: