Followers

Thursday, December 9, 2010

mula merancang untuk tahun 2011

fuhh! pejam celik... pejam celik... dh nk masuk 2011 dh... hurmm.. cepatnye masa berlalu kan... pape pun... semua kenangan pada tahun 2010 tetap dlm ingatan.... hehehe..

ermmm... utk entry kali ni aku nk citer psl... planning...ahaaaaaaaaaaaaaa..... =)

ermmm.... untuk tahun 2011 ni.. kne work hard skit... byk benda yg nk kne capai ni.... hihihi... tak salahkan kite merancang... sekurangnye kite ade target utk di capai... btl x... selagi kite x merancang... selagi tu la kite x de perubahan pun dlm hidup kite...


ok firstly, nk kumpul duit la kan... bile ade duit... rancang la ape pun... sume berjln dgn lancar je.... kan...kan... hurmmm... seyes kne work hard lebih ni... kalu x... hmmm... mmg x de movement la... isk!


pastu dlm masa yg sama nk kurus ni... hukkk... wlwpun setiap tahun azam yg sama... hahhahaha... tapi aku ttp x putus asa... ok... cayok masni!!! =)


hurmm... kalu la x de pape halangan.. tahun depan... aku nk wat something new in my life... yg tak kan dapat aku lupekan sampai bile2... hehehhe... insyaallah... aminnn..

YA ALLAH, kau permudahkan lah urusan harianku... kau beri la rezeki yg halal.. bahagia hidup dunia dan akhirat... aminnnn....

meh aku tunjukkan sesuatu yg aku idam2kan untuk tahun depan... insyaallah... hehehe...
seyes cantik sgt..... aku mmg suke style n persiapan nya... mmg cantik... simple je... sgt cantik...huhu...

p/s : thanks to sis khafyzah fhaezah sb izinkan sye copy gambar dia ni... hehehhee... =)


* haaa... ni la gmbrnye... cantikkan.. simple je...but very nice... seriously... =)

* pelamin pun simple je... tapi cantik... kan.. kan... =)

* make up pun perfect!... mmg minat giler make up pembayang mata yg agak strong ni... pendek kate.. make up mata galak... pergh!... mmg perfect tooooo! =)


haaaa... cantik kan... simple je.... x serabut pun... insyaallah nk wat camni jgk... tapi x tahu lagi warna ape..huhu... cayok yer masni...hihi... =)

No comments: