Followers

Monday, December 27, 2010

jejalan nengok blog orang...



hehehehe... rsenye 2-3 hari aku berkerja ni... mcm x byk keje je la plk.... jadi aku pun membz kan diri aku dgn menerjah blog2 orang je la kan... hehehhee...

ape yg aku bleh komen kt sni... blog dorang mmg sumpah best bangat!, superb lah! tapi aku terjah more to blog2 mereka yg nk melangsungkan perkahwinan, pertunangan dan yg bakal nk dpt baby... hkehkehekehke.... sblm ni aku slalu terjah blog budak2 jerk!.... so, kali ni aku try terjah blog mereka2 yg nk melangkah 1 alam yg baru plk bgi dorang.... hehehe....

mmg best!, x yah citer la.... keseluruhannye sume exited giler nk kawin, nk tunang, nk bersalin... hekhekehke.... mmg sweet giler...

ermmm.... kalu nk di compare kan ngn aku ni... mmg jauh lagi la kan perjalanan nk smpai cam dorang tu... huhuhu... pape pun insyaallah, akan smpai jgk nt... hihihi... tipulah kalu aku x exited jgk.... ngeh...ngeh...ngeh... urmmm.... nk exited pun syok2 sendiri je la.... nk citer kt org mmg x la kan... huhuhu.... citer kt blog ni je la.... hahahhahaha.... berangan je keje heshhhhh!!!

berbalik pda dunia realitinya.... iskkkk!!!.. aku bru lagi lah.... hurmmm.... mengenali hati budi masing2 pun blm habis lagi... tu blm g bkak bab lain lagi... iskkk!, jauh lagi nih... tapi kan.... alhamdulillah la... hubungan dlm keadaan baik... gaduh skit2 tu mmg comfirm la kan... kalu x gaduh, maka kite x kan kenal sape diri dia yg sebenar.... urmmm... mcm laut la... air laut kt pantai tu... kadang kala tenang... kadang kala bergelora... urmmm... kadang kala jgk... beromba
k...hushh!!... mintak simpang la... hukkk.... yg berombak tu yg kne jge lebih tu... takot boleh memusnahkan... hukk... x mau... takot giler.... :'(

pokok pangkalnye... kne mengalah la...kan...kan....

hehehehe.... byk lagi benda aku nk citer nih.... tgu masa yg sesuai je... byk gmbr2 yg x diedit lagi..hkeekhekheke... t dh siap sume aku citer kt dlm blog eh... ok lah.... bye... salam.. =)

No comments: