Followers

Wednesday, December 22, 2010

rindu sahabat sy...

hmmmm.... rindu plk time ni kt dia.... ri tu dia ade msj aku... ok la kan... tpi yg wat aku sakit hatinye... bahasa dia wt aku rse nk pts sahabat je ngn dia.... kecewa btl ngn sikap dia.... hmmm... rmai org x tahu yg bahasa dan penggunaan bahasa kite pada seseorg tu sgt la penting.... seyes penting sgt!.... salah ckp kite bleh wt org terasa hati tau.. hmmm... tapi mgkn jgk pada setengah2 org dia x menitik beratkan hal2 mcm tu... tpi bgi aku... aku sgt amik berat... org kate bahasa kite lah boleh mencerminkan diri kite mcm mane...

ermmm... ok, aku x nafikan... tipulah kalu aku x penah ckp kasar kan... tpi tgk pada tempat dan keadaan jgk la... ade masa2 dia yg kite kne tahu... btl tak!.... hmmmm....

mmg terasa hati jgk.... tpi jenis aku ni x simpan lama... kalu marah atau merajuk, dlm stgh jam dh lembut hati dh... hehehehe... teringin jgk nk keras hati mcm setengah org.... tapi... aku x boleh la... nt aku mula memikirkan mcm2... sampai menggangu fikiran aku ni... hukkk.....

mcm complicated je kes ni.... hhahahahha... ermmmm....

pada kau, aku slalu ingt kau sebenarnye.... tapi... tah la... kalu aku cari kau... mcm aku ni x de fungsi pun.... sb tu aku diam je.... hukk...

but i miss u a lot my old friend....hurmmm =(

No comments: