Followers

Wednesday, January 20, 2010

BeSyUkUr SgT dApAt HiDaYaH niE....

ALHAMDULILLAH.... setelah aku dapat al-quran ni..baru aku tauu..ape isi dlm al-quran tu....
terus terang aku katekan...bukan semua org mahu menerima al-quran ni...percaya la....
aku dah ade pengalaman aku sendiri....tapi ble dah menerima dengan hati yg terbuka...
aku rsa aku la org yg paling bertuah dalam dunia ini kerana diajarkan tentang al-quran....
dgn al-quran ni lah kite bleh menyatukan manusi2 yg sedang berpecah belah kt luar tu....
penah tak korang fikir knpe ALLAH turunkan al-quran ni k
epada manusia dan muhammad utusan ALLAH???...hmmm....sekarang ni aku rase hati aku tenang sgt....dan segala masalah yg aku hadapi aku bleh selesaikan dgn baek...syukur sgt....


MANUSIA --->>>BUMI--->>AL-QURAN

No comments: