Followers

Wednesday, January 20, 2010

siti khadijah.....

aku nk jadi mcm siti khadijah!!!! bleh kot...ngeee....
kagum aku dgn beliau....seorg wanita yg peribadinya luhur akhlak yg mulia....
mempunyai fikiran yg tajam dan tinggi cita2nya...hurmmm...
beliau jgk suke menolong org susah,
yang paling penting beliau adalah seorang yg pandai berdagang!!
sehingga beliau terhitung antara wanita yg kaya raya dan sgt dermawan....haishhh!!!!
insyaallah aku bleh kot...hehe....
angan2 la yg akan membantu cita2 aku menjadi kenyataan....kan...kan...hihi....
kagum...kagum.....
eh! tau tak...siti khadijah dulu janda 2 kali tauuu....nabi muhammad x kisah pun...hihi...ermmm...kalu bleh, aku x mau la janda sampai 2x...ekekekeke....
ikut peredaran zaman jgk...hahaaa...tapi...kalu tu yg ALLAH TAALA takdirkan utk aku...aku kne redha laa...hmmm...nt aku citer lg ttg kisah idup beliau keyh! :-))

No comments: