Followers

Tuesday, January 19, 2010

Zam Zam ALa KaZam...AzAm 2010"

hoho....xcually, manyak jugek la azam aku nih!!
tapi yg plg semangat skali...tahun ni aku nk berbiznes..huhuuhu...
biznes ape...hoho...myb kt cni tmpt plg sesuai aku nk story kot..
aku nk wat biznes jadi ajen buat loan utk gov staff..hehe....
pastu aku ada jugek join 1 biznes ni program wang pos....
aku yakin aku boleh berjaya...insyaallah...dengan izin ALLAH s.w.t
dlu mase aku kecik2...tok aku penah belek2 tapak tangan aku ni tauuu...
dan dia berkata "masni...ang esok besaq ni boleh buat duit ni...menyimpan duit pun boleh..."
zaman2 hingus dlu aku la org plg BOROS kt mesia nih...jadi, sejak aku teringat kate2 tok aku...aku terfkr 2 minit ttg kate2nye...so,pe slhnye kalu kate2 tok aku tu aku jdkan kenyataan...tahun 2010 ni la aku nampak jalan nye...
"ya ALLAH...kau permudahkanlah segala urusan harian ku...dan kau berikan lah aku rezeki yg halal..amin..."

No comments: