Followers

Sunday, September 4, 2011

berbuka puasa minggu terakhir ramadhan 2011

assalammualaikum...

hai korang... aku nak sambung citer lgi ni...hehehhehe....

mcm yg aku citer kt entry lepas tadi tu... aku nk settle kan gambar2 yg dah basi nih... pape hal pun aku kne jgk updated dlm blog... wajib tu... semua tu adalah kenangan... hehehehe...

ok! dipendekkan citer... boleh dikatakan every week sepanjang remadhan... aku akan berbuka puasa dgn en.syg... hehehe... ermmm... bkn hari2 la... hari ahad jerk... ermm... sume tu x dirancang pun... tpi tetibe x disangka2 boleh plk setiap mggu aku berbuka ngn en.syg... hehehe... hal ni terjadi bila en.syg terpaksa turun naik PD ke PERAK... haaaaa.... sbnya byk benda yg tak settle lgi... mula2 dia kne amik kereta utk dia g site kt sna.. then minggu seterusnya dia kne trun plk ke PD utk amik brg2 kt ofis... so, dlm pejalanan PD ke PERAK tu... sure la singgah ke KL kejap kan... hkhikhik... sb 1 jalan... so, sgt la rugi kalu x jmpa buah hati dia kan...hehehehe... so, bile jmpa dia pun... x dating ape pun... almaklum la puasa kan...hikhihik... 

so, aku just teman kan dia cari barang2 umah dia... kesana...kesini... iskkk!!!... aku ni kite dh mcm PA dia lah...hehehhehe... so bile selesai je suma hal kt PD tu... dia dh x dtg dh la... hukkk.... pape pun rasa bersyukur sgt... sb dpt berbuka puasa ngn dia sblm masing2 blk ke kg halaman masing2... almaklum ler... blm kawin lgi... kal dh kawin tu lain la ctr kan... comfirm2 la ikut dia blk kg ye dak!...hehehehe...

ermm... time jmpa tu mcm x tau dh nk berbuka puasa kt mane... last2, tmpt paling tak ramai org... kami g kt ICEROOM jerk!... hehehehe... layan jgk bebe!... bygkan la... bkak puasa dgn mkanan western... hohohohoho... jadi minah & mat saleh celup la plk... tpi mmg best.. kenyang giler weh... mula2 tu nmpk je mcm x kenyangkan... last2... pas mkn masing2 dh tersandar kt kerusi hijau tuh...hahahaha... 

ok! jom layan pic kt bawah ni...huhuhuhu...syokk oooo... ;)
















ok! itu saja...
bye.. 
assalammualaikum... ;)

No comments: