Followers

Monday, September 26, 2011

open house raya 2011

assalammualaikum....

hai korang sume...

masyaallah! punya la lama giler aku x hapdate blog aku ni kan... hmmmm... 
x tau la... sejak en.syg dh keje jauh ni.... siyes dh mls giler nk updated... sb dia pun dh lama gilaaaaa.... x baca blog aku... ermm... dia je yg rajin baca blog aku sbnrnya... sejak dia dh keje jauh ni... dia plk jarang masuk opis... so, mmg kim slm je la dia nk baca blog aku ni kan... dan aku pun... trus la malas nk mengarang cerita kt cni.... hmm... soryyy eh! kengkawan... aku akan cube sedaya upaya untuk rajin berblog semula okeyh!.... hehehhe... ;))

so! starting story aku mlm ni... ermmm... ri tu aku ade la wat open house skit x jemput ramai pun... just kwn2 rapat, jiran2 tetangga, then ade la kwn2 ayh aku... so, nak kate meriah tu x la sgt.... tp aku cam happy giler la sb aku 3 beradik perempuan bertungkus lumus untuk menyiapkan juadah tuk open house nt... hahahhahaha... klakar pun de jgk... penat tu x yah citer la kan...huhuhuuhuh...

menu kiteorg pada hari tu, LAKSA, LONTONG, KUAH KACANG, DADIH, AGAR2 PANDAN, KEK BATIK.... haaaa.... simple je... hehehehhe... sume by hand made tauuuu..... hahhahaha....

aku rse lgi seronok masak2 mcm tu... then bagi tetamu makan... moga berkat amin.... hehhehee...

mls nk ctr pepanjang.... jom layan pic2 kt bawah ni... pic2 ni je yg sempat aku amik... yg lain sume x sempat nk amik...hikhikhik...
















No comments: