Followers

Monday, September 5, 2011

selamat hari raya aiditfitri... 2011 ;)

hai...
assalammualaikum...  ;)

 entry terakhir utk mlm ini yer kawan2...hikhihkihk...

koranggg!! aku nk ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua umat islam di dunia ni... ;)

ermmm... tahun ni mcm biasa... aku akan beraya dia kampung... di pulau pinang... dimana lahirnya kedua ibu dan bapaku di  pulau pinang... hehehhee... tapi saya orang KUALA LUMPUR... tetibe sesat... family aku sume lahir kat penang... aku sorang je lahir kan KL... iskkk.. kesian btl...hahahhaa... pape pun aku bersyukur sebab diberi peluang untuk lahir ke bumi ALLAH S.W.T yang indah ini... syukur alhamdulillah.... ;)

hah! meh sambung citer... korang nak tau tak... hari pertama raya dah spoil giler... mane taknye... tetibe plk sakit gigi... gigi aku nak tumbuh la plk time2 raya ni... sabooo je la.. dugaan.. ujian ALLAH... nk x nak kene la terima... sakit wei... nk bukak mulut pun sakit.. pe tah lgi nk makan... tpii... aku peduli apeee... makan tetap diteruskan... hahahaha... pastu dh mcm cacing kepanasan la... sakit nauzubillah gigi aku ni... hurmmm... ;(

so, secara automatik, mood raya aku pun dah hilang... sb berperang dengan kesakitan gigi yg teramat sgt... korang tau je la kalu sakit gigi ni... jgn dibuat main weh... silap2... boleh tangkap otak tau... sakit tuuu...hukkk...;(

so, nak dkt seminggu jgk la aku sakit gigi... serius! mood raya hilang trus...hurmmm... bila dh mkn ubt... asyik nk tido je la... sb dah ngantok....huhuhu... so, gambar2 hari raya tahun ni pun aku x amik langsung pun... ade la 2-3 kerat... aku gagah la amik jgk... sb nk buat entry dlm blog kan...hehehehe...

yang paling sadissss... baju raya aku pun x siap tahu tak... sedih btl aku... so, pkai je la baju tahun2 sudah... huhuhuh... mcm ape je aku rase raya tahun ni...iskk!...

ok lah.. x mo citer pnjg... sb dh ngantok... esok dah start keje... setelah seminggu cuti berhari raya...huhuhuhu... jom layan pic kt bwh ni ok... x byk pun... ;(













ok itu saja...
bye...
 assalammualaikum... ;)







No comments: