Followers

Friday, October 7, 2011

salam jumaat barakallah... ;)

assalammualaikum...

hai korang sume... ya ALLAH.... lamanya aku x update cerita dlm ni... ishhh!!... sory sgt2.... sampai ada 2-3 org kawan tanya aku bile nk update blog lgi!!!... hehehehhee... x sangka ada jgk yg menunggu cerita aku  yg x seberapa ni yer... pape pun thanks a lot pada korang2 yg sudi baca blog aku ni yer.... love korang sgt2! mmmuaaaahhhhhxxx! ;))

ok! mari kite mula kan cerita yer...

bissmillahhirrahmanirrahim...

ermmm...

korang pe kabar? sihat x? hrp korang sume sihat  la hendak-NYA... aku? alhamdulillah... sihat.... mcm biasa je... ;))

citer pertama aku nk citer... sure lah pasal family aku dlu ok... ape2 yg terjadi keluarga mesti diutamakan... dan jgk buah hati kesayangan sye... hehhehee...

so far... alhamdulillah... masalah family sentiasa ade... hehehehe... biasa la tu kan... kalu nak citer mslh ni... semua mahluk yg bernyawa mempunyai masalah ye dak!... ;)

baru2 ni, terjadi 1 kes ke atas abg aku yg sorg ni... hal kes curi motor!!... ehhh!! jgn salah sangka... abg aku x curi pun... tpi teranaiya (btl ke eja ni.. 3x pdm dah ni)... dan kes tu pun alhamdulillah dah selesai... so, pada abg aku... jadikan ini satu pengajaran ok!... 

dan sorg lgi abg aku pun baru ni wat hal jgk... hmmm... yg tu aku x leh nk citer lah... tersangat sulit untuk diluah... hanya ALLAH yg maha mengetahui segalanya... dan ku pohon padamu ya ALLAH tunjukkkan lah jalan yang lurus dan benar... aminnn....

kepada ayah yang tersayang.... alhamdulillah... sihat... sihat mcm tu la org dh berumur kan... ermm... kes sakit jantung hari tu... kan aku ctr ayah nk kne operate kan!, so, dgn bangganya dia dah g cancel nk operate tuh... sb dia x sedia lgi... hmmm... dan sekarang... just wat oppointment mcm biasa je kt HBKL... x pe lah... kalu ayah x nak x kan kite nk paksa jgk kan... kite sebagai anak doakan yg terbaik untuk ayah je ok... semoga sihat dan dipanjangkan umurnya dan cukup amalannya sebelum mengadap yang MAHA PENCIPTA... aminn YA YABB... dan kes ayah yg lgi satu... ermmm... ayah ku kawin lagi!... hahahhaa... no komen lah... kalu itu yang ayah inginkan... aku x halang pun... cuma cari lah yang betul2 boleh jaga ayah aku sampai keakhir hayat dia... jgn dok jaga poket ayah aku je sudah lah... hahahhaha... dan kalu betul masih ada lagi jodoh ayah untuk kawin lain... aku on jer... hahahha.. cuma pesanan aku..." INGATLAH ANAK2 MU INI WAHAI AYAH " tu je pesanan aku... hehehe... tpi kalu di huraikan maksud tu... jadi panjang la peasan tu kan... hahahhaa.... :P

dan kakak2 aku plk... so far, alhamdulillah jgk... yg sorg tu dia dgn suami dia... aku tgk ok je... tpi mslh lain aku x tau la kan... heheehe.. biasa la tu... hehehee... doakan yg terbaik je... dan yg kakak aku yg lgi 1 ni plk... dia pun dah mula kerja... yang selama ni dia la yg byk berhabis masa untuk rumah ku syurgaku tu... tidak aku nafikan... kalu dia x de... maka tunggang langgang lah rumah itu... heheheh... atcually, dia sgt kemas orgnya... hishh!!... smpaikan aku nk usik barang kt umh pun dah jadi takot... sb dia tu dh la garang!... hahahhaa... x pe lah.. janji rumah tu bersih...hehehe.. thanks berjuta2 lemon sgt kt kakak aku yg tu... jasa mu amat ku kenang... heheheeh... (nasib malang la ko dpt adik yg mls mcm aku ni...hahhaa... :P) kepada dia jugak aku doakan cepat2 dpt jodoh... dlm byk2 org kt umh tu... ko la yang aku tunggu2 sgt nk tgk ko kawin.. sumpah! x tipu... hehehehe... tpi rasanya jodoh tu nak sampai dah tu... harap menjadi lah.. aminn... ;)

dan terakhir plk... about my self... huhuhu... aku skrg ni simple je... mcm biasa la.. g keje blk keje... sblm tido fkr bile la nk kawin ni.... hahahahha... :P

aku skrg ni x de mslh pape pun... cuma fkr camne cara nak kaiwn cepat... bahahhaha... x de lah sampai kawin cepat... maksud aku... tgh berusaha keras la kumpul duit untuk mendirikan masjid yg barakah... insyallah... amin... dgn siapa?? sure la dgn buah hati kesangan yg 1 ni.. tiada 2 lgi dah... iaitu en.syg aku... hehhehe..

so far alhamdulillah... hubungan kami berdua bahagia, syukur alhamdulillah... gadoh2 kecil tu biasa la kan... hehehhe... dia pun masih lgi kt grik perak... dan katanya keje dia pun mcm boleh habis awl... hehehehe... dan dia ade berbicara (dia x janji cuma dia menyatakan hasratnya) dgn aku... lepas dia abis projek disana dia nak jadikan hubungan kami ni ke satu lagi tahap... hehehehe... insyaallah... dengan izin ALLAH... ku harapkan kau permudahkan lah urusan kami nanti... amin... ;))

ku doakan agar hubungan aku dengan dia kekal bahagia hingga ke akhir hayat... amin... ;))



p/s : mood rindu arwah mak... :((

ok! itu saja..
bye...
assalammualaikum....

No comments: