Followers

Sunday, October 23, 2011

happy birthday to me 25th ;))

assalammualaikum...

hai koranggg!!! harini bangun awal... today is my besdayyyyy!!!... heeee.... ;))

hehehehe... sebenarnya hari ni x de pape yang special pun... sbnya... sblm menjelang besday aku ni.... aku dah pun siap2 celebrate besday aku ngn en syg aku tuh... hehehhe.... so, hari ni just dpt beribu2 lemon wishes besday from my fren fb... huhuhu... beribu ke? :P

atcually, 1 oktober 2011 hari tuh, en syg ade turun KL sb nk sambut besday aku... hehehe... en. syg request kt aku nak celebrate besday aku awal dari tarikh sepatotnya... sebab... katenye time besday aku nt dia bz... mmg x leh nk turun KL lgi... so, aku sgt bekerjasama dgn dia... kne faham kerja dia... so aku on sajeeee... heheheh... janji dapat celebrate dgn buah hati kesayangan hamba tuh!... heeee... ;))

ermm... masa celebrate besday aku hari tu, aku ckp nk kek secret recepi kt en. syg... hehehe... dia ckp hari tu adalah hari aku... so, request je pape... dia akan tunaikan ape yang mampu.. heee... sweet tak? hehehehe... ;)

sonok sgt dpt celebrate ngn en syg tahun ni... tersangat la happy sampai nak nangis... hukk... thanks for everything en syg... love u so muchhh... mmuuuuaaahhh... so, mlm tdi dpt msj for him... msj ucapan harijadi yg sgt2 wat aku terharu...(dlm kurungan time dpt msj tu tgh majok...hahaha) 

"selamat ulang tahun yang ke 25 syg.... semoga syg panjang umur.... murah rezeki... menjadi insan yg taat pd org tua... semoga hidup syg penuh dengan kebahagian.... semoga syg sihat slalu.... semoga jodoh kite sampai ke akhir hayat.... semoga kite cepat kawin.... aminnnn ;) "

haaa... simple je ucapan dia tapi penuh bermakna ok... thanks syg... love u so muchhh.. mmuuuuaaaahhhhh... ;))

ok! meh la aku tunjukkan gambar2 ti








No comments: