Followers

Monday, October 10, 2011

TETIBE!

assalammualaikum...

haii.. korang!..

hehehe... sbnrnya.. aku tgh bz wat keje... tetibe cam nk cek fb jap... pas cek2 je... aku terdetik hati nak buka profile fb someone yg aku rasa dah lama sgt aku tak contact dia... hehehhe.... dan pada hakikatnya.. dia x penah lupe aku tau... setiap tahun besday aku dia akan wish... dia akan call... tpi aku x layan... hahaha.. aku mls la nk ingt kenangan lama tuh... bukan maksud aku sombong.. tpi.. harap kau fhm sendiri lah... kali terakhir aku berckp dgn kau... aku sempat bgtau kau yang aku dah ade life baru... dah ade someone yang boleh jaga aku sampai bila2.. insyallah...

tup...tupp... lepas sebulan tu... aku tgk ko plk ltk pic someone yang baru dlm hidup ko... hehehe... pape pun aku doakan ko bahagia ok! ;)

knpe aku x contact dia? ermm... myb aku rse aku dah ade life baru... dan kalu boleh aku x nak pun pusing kebelakang lgi... cume.... bile terasa sesuatu... aku harus jgk pusing ke belakang untuk belajar dari pengalaman aku yang dlu... hmmm... 

lepas aku bkak fb someone ni... aku trus teringat kenangan2 lama aku... hmmm... sgt loser... hehehehe... tpi itu la pengalaman dan pengajaran yg harus aku amik... kan... kan... ;))

tgk life dia pun mcm dah stabil... tahniah la kat kau... aku tgk ko pun dah keje bagus... dah boleh bantu keluarga ko... hmmm... aku kagum dgn kebijaksanaan kau... aku akui kau mmg sgt bijak!... harap kau gunakanlah kebijaksaan kau dgn baik ok!... :)

then, mane perangai yang tak berapa ok tu harap ko berubah laa... aku tgk ko pun dah ada someone special dlm life ko... jaga dia baik2... jgn kecewakan hati wanita ok!... hahaha... suke hati je aku nak nasihatkan org... aku sendiri pun x betul... hahhaha..

neway, aku doakan kau happy dgn life kau sekarang ok!... tahun ni mst ko x leh dah nk wish besday kat aku... hehehe.. sb aku dah tukar no fon.. dan no ko pun aku dah delete... hahaha... sb aku rse past is past!... ;)

dan aku pun bahagia dgn life aku sekarang.. aku sgt bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang.... alhamdulillah... ;))






No comments: