Followers

Friday, October 7, 2011

BFF AKU SYUHADA DAH NAK BERTUNANG!!!

assalammualaikum...

hai... hai... hai... direct terus aku updated blog ni yer... kang bile tahun lagi la aku nk updated... hehehehe...

haaaaa.... korang nampak tak tajuk entry aku kt atas tu... haaaa... syuhada nak tunang dah... heheehehe...

tahniah la sahabat... aku doakan majlis ko berjalan dgn lancar... dan moga cepat2 la kawin weiiiii.... dah lama sgt dah tu... hahahhahaa... harap korang bahagia kekal sampai ke akhir hayat k...

kadang2 sayu je hati... hehehehe... 1 per 1 sahabat2 aku dah mengakhiri zaman bujang dia... rse seronok sgt... dan paling sayu skali... aku slalu tertanya2... bila la agaknya aku dapat merasa saat2 indah tu... hehehehee... pastu ngadu ngn en.syg... pastu en. syg dah mula sakit kepala... sb dia tau dah... aku dah nk start enjin nak nangis!!!... bahahahahaha... tpi dia cool je... kata2 dan dorongan dari dia la wat aku cool je ni... hahahahha... tpi dlm hati tuhan je yg tau... punya la x sabooo... aduiii... hahahahhaa... en.syg slalu ckp... 

" sabar tau syg... sampai masa kite nanti, kite akan tempuh jgk semua tu... cepat atau lambat je... kalu dah jodoh kite tak kemana.... doakan yang baik2 utk hubungan kite ok! "

haaa... camtu la lebih kurang kata2 semangat dia... so, ayat2 ni  la yang wat aku cool jer smpai sekarang... huhuhu... thanks syg!.. love u so much! ;))

syukur sgt2 dapat jodoh ngn dia... yang lebih matang/tua dari aku... hekhekhek... sampaikan... dia boleh kontrol perasaan aku tau!.... dia tau aku ni kuat memberontak!... degil!... hekhekhekhek... tpi dia cool je... huhuhuhu... love u so much! ;)

jadi, kepada sahabat aku syuhada & ijat... tahniah yer... bulan 12 ni korang pun dah nak tunang... sonoknya... aku tumpang happy dgn korang... hehehehhe... sampai aku plk yg exited x sabo nk tgu bln 12.... hahahhahaa... insyaallah... x de pape halangan aku ngn padil sampai kt majlis korang nt keyh!... labiuuu all.. daaaaa ;))

p/s : asal aku rase mcm dah ctr je entry pasal dorang ni nak tunang... hahahahaa... blasah je lah... haahahaha... :P

ok! itu saja...
byee...
assalammualaikum...

No comments: