Followers

Monday, August 15, 2011

BERBUKA PUASA BERSAMA EN.SYG ;)

assalammualaikum...

hai korang... 

hari ni genap 15 ramadhan 2011... genap jgk kite semua berpuasa.... ermmm... tapi.... tapi... tapi... aku x pose pun.... ngeee... cotiiii... weee... sonok mmg la sonok kan... pastu nk ganti mmg kau sakit la nt yer cik masni.... ermmm... ok2! x leh sonok2 sgt... hehehhe... ;)

ermmm... semalam happy teramat.... amat.... amat... sgt sebab dpt jmpa en syg... yahoooo!! ;)

ermm... mcm yg aku cerita kan entry yg lepas... en.syg akan pindah tempat keje kt PERAK... mayb selasa ni... so, sblm dia nk g jauh dri aku... aku sempat la jgk jmpa ngn buah hati kesayangan aku ni... hihihi... sempat berbuka puasa sama... sempat bagi barang2 pesanan kt dia, sempat bebel2 kat dia... sempat majok ngn dia... sempat gigit dia... sempat gurau senda ngn dia... yang paling penting sempat manja2 ngn dia... kikikiki... ermmm... sume sempattt!!!... hehehhee...

so sgt happy smlm... smlm aku x pose pun... en.syg je pose... so dia mintak excuse nk jmpa belah petang je... sb dia nk rehat2 dan tido dgn secukupnya... aku pun ok kan aje.... hehehehe... tpi... sblm nk jmpa tu... majok truk weh!... hahahaaha... biasa la kan... dia je tau perangai aku tu... ngeee... mekasih budak bucuk... i labiuuuu... ;)

bila dh jmpa, kami jejalan sakan... p area rawang, bukit beruntung, kononnya nk tunjukkan jalan kt en. syg... hehehehe.. pastu kt area rawang tu... mcm2 la org jual2 kt tepi2 jln tu... en.syg plk... mentang2 pose... mcm2 dia ngidam... jln je skit nmpk buah kelapa muda... ermmm... sedapnya buah kepala tu.... jalan skit lgi... nmpk plk buah mata kucing... pastu dok ckp sedapppnya kalu dpt... aku pun tnye la dia... nk bli ke buah2 tu.. kalu nk jom la kite benti... mula2 tu jual mahal... last2 benti jgk... hahahhahaa... memacam lah dia nih... benti kt gerai juah buah2... dia teringin nk mkn buah mata kucing... bli smpai 2 kilooooo ok!... dia ckp mkn skali ngadap kt dia sorg boleh habis kt hishh!! giler btl dia ni...

pas bli buah tu... dgn rasa hormatnya aku la yg rasmi dlu... wahahahaha... jahat gilerkan... mkn dpn dia... tpi korang jgn risau... aku dh tutupkan mata dia dh... jgn bgi nmpk aku mkn... ngeeee... pas je mkn... asyik tnye... sedap x syg!.... manis x syg!... hahahaaha... sian plk aku nengok... aku ckp nt dh boleh bkak pose abang mkn puas2 ok... hihihi... ;)

ok! pastu je bli buahm en.syg tnye kite nk berbuka kt ne ni... aku sendiri pun x de idea sbnrnya.... last2... g mkn kt post biasa kiteorg mkn je... kt FRIM... hehehehe... dari rawang trus gerak ke kdai mkn tuh... order pe yg patot dlu... pas order... kiteorg gerak ke bazar ramadan kt greenwood plk... hehehehe.... mmg hapening giler... bazar dia mcm2 makanan ade... mmg best... sblm nk smpai tu gadoh jgk... gadoh manja2 la... dia bebel2 psl nk cari parking.... hikhik... almaklum la... kalu dh nama bazar2 mcm ni... mmg susah giler la kan nk cri parking... hehehehe... sian en. syg aku slalu wat dia sakit kepala...hikhihkik..... soryyyy abbgggg!! ;)

ok!, pas je bli mknan kt bazar tu... kiteorg gerak la blk kt kdai mkn tu... kt bazar tu kiteorg x bli ape sgt pun... just bli kuih dannnnnnnnn... DURIANNNN.... hahahahha.... en. syg teringin nk mkn durian plk... ;)

so, penyudahnya... smlm mmg keje kami mkn je... hahahahha... giler kan... 2 org mkn mkn 10 org...hikhikhik.... pas je berbuka... dia tgk badminton final la plk... so, lepak la kt kdai mkn tu smpai kul bpe tah aku pun dh x ingt.... pas je abis badminton... boleh plk nk tgk bola... final jgk... MAN-U lawan pe tah... so disebabkan dia ni fanatik gila ngn MAN-U... so ngn aku2 skali la terjebak teman dia tgk bola... adoiii laaa... lynkan aje... sbkan smlm tu hari dia... so kne layan mcm raja la kan... pasni mmg dh ssh nk jmpa dah... hurmm...

pape pun aku happy giler smlm... walaupun ade nangis2...sedih2...hmmm... byk pesanan aku kt dia tuh... ni kalu aku tnya blk tah dia ingt ke x lgi tuh.... errrr.... hehehe..

ok lah... tuje aku nk citer... rsenye panjang sgt dh ni aku taip...hihihihi... jom lyn pic2 bwh ni... ni je antara pic yg sempat aku amik... yg lain sume x sempat...haihh!!











No comments: