Followers

Thursday, August 4, 2011

x de tajuk

kadang2, bile org cakap kurang ajar ngn kite... ckp kasar ngn kite... aku mcm x boleh nk terima sgt2... aku cam x boleh nk respect org tu... x kisah la sesiapa pun kadang2 aku rase x boleh nk hormat dia... tpi aku kne tahan jgk... hmmm... what ever lah... 

sikap tu lagi teruk kalu dibandingkan dengan perangai yg suka merajuk atau marah2... sb dh boleh tau.... merajuk tu nak kan kasih syg atau something perhatian lebih...

dari bercakap kurang ajar.. tanda apa?????
puluh ribu juta kali aku ckp... 
bahasa tu mencerminkan diri kita...
faham2 sendiri lah!!

bengong!, bodoh!, sepak!, terajang!, dah jadi santapan plk!...
ape aku boleh buat!!!!
SABAR!!! itu je aku mampu!

k lah..bye...

p/s : betul2 sakit hati... bukan main2 lagi!... bercakap kasar ketika bergurau lain!!... aku sendiri tau benda tu adalah bergurau... tpi yg ni????

tak  mintak pun cakap lembut2... cuma harap tolong bercakap tu ade adap... ade tapisannya!... 
that's all!

minta maaf kalu terkasar bahasa.... dah tak tahan!



No comments: