Followers

Thursday, August 4, 2011

majlis pertunangan abang aku ;)

assalammualaikum...

hai readers... lama giler x updated blog!... huhuhu... kebizian teramat2... haihh!!... bz pe tah... aku pun x tau... hehehee... sbnrnya sejak kt umh dh x de tenet ni... mmg x rajin sgt mengupdate blog... hehehe... harapkan kt ofis je laaaa... tu pun kalu bz... mmg x sempat langsung nk bkak blog.... so hari ni... aku agak free skit.... al maklum lah bulan puasa... so, keje cam x byk sgt... hehehhee... ;)

ermmm... sebelum tu aku nk ucapkan 

SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI DUNIA NI YER... MOGA RAMADHAN KALI INI DIBERKATI OLEH ALLAH S.WT... AMINNN... ;)

ok! meh kite sambung citer... atcually, baru2 ni... abg aku baru je bertunang... hehehee... sehari sebelum nk puasa dia dh pun selamat menjadi tunangan orang... serius happy giler.... hehehehe... happy terlebih2... mcm aku plk yg bertunang... bahahahaha... :P

so, majlis tu berlangsung kt umh belah perempuan a.k.a tunang dia... kt jerantut pahang yer kawan2... hehehehe... (pasni ayah dpt 2 org menantu org belah pantai timur la.... hahahhaa... :P) 

majlis tu pun berlangsung sgt simple je... hehehehe... segala urusan pun berjalan ngn lancar... skit2 cacat cela tu biasa la kan... x de benda yg sempurna dlm kehidupan ni... so, normal ok... boleh diselesaikan dgn baik... ;)

jadinya... marilah kite tgk gmbr2 sekitar majlis pertunangan abg aku tu yer... jom!!! ;)



















ok entry simple saja...

bye..
assalammualaikum... ;)

No comments: