Followers

Wednesday, July 27, 2011

pertelingkahan kecil... ;(

assalammualaikum...

hai...

mood hari ni suam2 kuku... ;(

punca gadoh x seberapa pun.... tpi tah la... tetap jgk nk gadoh!... eh!! salah2...bukan gadoh.... cuma selisih faham... atau lebih senang faham... kami masih lagi dalam proses memahami...

ermm... citer pasal memahami ni... isk!... sgt la subjektif!... terlalu...lalu.....lalu....lalu.... byk yg kite kne faham tentang seseorang ni sebenarnya.... ermmm... tu baru sorang.. kne kalu 5 orang ko nk kene faham... x ke pening kepala... ermmm...

so, penyudahnya... yg lain tu faham2 mcm biasa je la kan... yg kne faham betul2 ni adalah hamba allah yang bakal menjadi sebahagian dalam kehidupan kita sampai ke akhir hayat ni... insyaallah... ;)

ermmm... aku ni dah la manusia yg tersgt la degil... sian en. syg... slalu kne tahan ngn perangai aku ni... hehehe... dlu masa single dlu.. boleh je servive hidup sorang2... bila dh berpunya ni... lain plk jadinya... tetibe jadi ngada2 semacam.... ermmm... slh en. syg kot... manja kan aku sgt... hikhikhik... jahatkan aku kan... salahkan dia plk... hahaha.... ;P

ok! pertelingkahan kecil tadi dah pun berakhir setelah mendapat msj ni dari en.syg aku... 

fadhil ahmad :

syg2... bt mase skrg ni btl2 abg x blh bgi tumpuan 100% kat syg... abg byk keje kene selesaikan... tension sgt ni... hukkk.... macam2 pikir... syg la kekuatan abg... ingt kat syg demi masa depan kite bersama... syg lah bt abg jadi lebih cekal dgn kekuatan dlm hidup abg ni tau tak.... jgn lah tambah seksa abg lg.... hukkkk...

baca je msj ni..trus lembut hati... hihhi...pastu terus rasa bersalah... tpi aku tetap jgk nk tegakkan keadilan... aku luahkan plk ape yg aku rasa... tpi msj tu aku x leh tunjuk.... hikhikhik.. malu... bahahahaha.... :P

ok.. itu je la mslhnya.. ermmm.... en.syg ckp.. gaduh2 tu biasa la... emmm....  bertuahnya aku dpt diaaaaa.... hehehhee... adakah dia pun bertuah jgk dpt aku? aku tau dh jwpn dia tu... dia mst ckp x bertuah pun dpt aku... hahahah... (dgn nada gurau je la... sb dia mmg suka bergurau dan suka menyakat aku... adoi....)

hehehheehheee...




**hohohoho.... sweetnyaaaa... nak mcm ni boleh tak! :P

p/s : 
love u so much abg.... abg jgn stress2 lgi tau... syg tetap sygkan abg... ape jadi sekalipun.. hikhikhik... love u!... mmmuuuaahhh ;)

ok!, itu saja..
bye...
asslammualaikum... ;)




No comments: