Followers

Wednesday, July 6, 2011

dapat maxis broadband free 10 hari!

assalamualaikum...
hai korang... hehehe...

citer kedua.... free maxis broadband... hehehehhe...
al-kisahnya, ade la satu petang tu, aku dpt 1 call dari maxis center, then dia ckp aku  pengguna maxis yg dilipih untuk mencuba maxis broadband dlm masa 10 hari, kalu ok, aku boleh trus pkai dh byr bln2 mcm biasa, x perlu cas pendaftaran...  tapiiiii... kalu aku x nk pkai lgi maxis tu, dlm masa 10 hari aku kne pulangkan balik maxis broadband kt center dia... lebih pada 10 hari kne cas... kne byr... jadinya aku pun setuju untuk menggunakan maxis broadband tuh, cara penghantaran dorang gunakan curier... 

dan semalam, aku sudah pun dapat barangnya.... huhuhuhu... sgt exited... benda pertama aku buat, aku tick dlu tarikh hari pertama aku guna broadband ni... takot terlebih 10 hari... kang kne byr plk....bahahahhahaaha.... ok jom aku tunjukkan kat korang buktinya...hehhehe... ;)




ok iut saja...
bye...
assalamualaikum.... ;)

No comments: