Followers

Wednesday, July 20, 2011

abg aku pun dpt maxis broadband free daaa... :P

assalammualaikum... hai korang... ;)

hehehhee... tepat 9 malam aku mengupdate blog yer... hihihihi...

al-kisahnya, tgh dok rehat2 teguling2 kt atas katil ni di sebabkan bulan tgh mengambang, jadinya, perut aku sgt la sakit, tuhan saja yang tahu... sakit perut, sakit pinggang, sakit badan haihh!! mcm org nk beranak pun ade jgk ni... haaa... beh kurang cam tu la keadaan aku skrg ni... hehehe... so, akibat terlalu sakit sgt, aku terpaksa la mengguling2kan diri aku kt ats katil sb nk menahan sakit... hhehehhe... (tpi masih boleh senyum lagi.. ;)

tapi, selepas beberapa minit duk landing atas katil, tetibe pintu bilik aku di ketuk oleh abg aku!, eeee... kaco btl la dia nih!... katanya... " dik, ko tlg jap aktifkan maxis broadband aku ni... aku dpt free la dik... tpi 10 hari je...hhehehee ".... aku pun.... "errr... ko ni lambat!, aku dh dpt awal dah dari ko... hahahaha... aku pun dpt free jgk... hekhekhekhk.. bru je mggu lps aku antar blk kt maxis" .

hehhehee... lps dah aktif aku ckp la aku nk pkai dlu... katenye dia nk bgi awek dia pkai... ermmm... lantak kau la labu... janji aku dpt jgk tumpang sekaki...huahuahuahua... :P

so, dgn semangatnya trus bkak blog, trus la mengupdate pe yg patot...ahahhaa... padahal perut ni dh mcm nk meletop dh punya sakit... dok tahan je dri tadi ni...hukkk... :P

ngadu kt en. syg tadi, katenya, " sian syg, syg rehat dlu tau... abg nk g mkn..." ermmm... bahagianya en.syg aku tu... aku tgh berperang dgn sakit ni... dia sonok nk p kenyangkan perut dia hukkk.. x kesian kt  bini awk ni ke??? :(

ermmmm... pape je la... asalkan awk bahagia syg ku.... mmmuuuaaahhh... ok itu saja... nantikan next entry aku, KURSUS KAWIN!!!! yeayyyy!!! ;)

yeahh!!! ini la maxis broadband dia... huhuhuhu.. atcually, penghuni kt umh ni semuanya pelanggan maxis... so, sgt setis okeyh!... hahahaha... :P

ok iktu saja...
bye...
assalammualaikum.... ;)

No comments: