Followers

Tuesday, July 19, 2011

mood hari isnin yang tah hapa2!

assalammualaikum korang...
hai... heehehe... cam x de citer baru je kt blog  ni kan... kan...

so, tgh2 mlm ni tetibe cam nk meng hapdate blog plk...heheheh... ;)

atcually, time ni aku tgh buat keje ofis yg x siap ptg tadi... then bwk blk, still jgk x siap...hahaha... sb sambil wat keje sambil layan DVD full house...hikhik.. pastu msj plk ngn en.syg.... last2, kerja x jln langsung.. dgn bangganya aku mengemas rapi kerja2 aku ni pastu masukkan kt dlm beg.... hahahhaah... pemalas tak saya!...hikhikhik... ni kalu en.syg baca ni geleng2 kepala dia ni...kan...kan...hikhikhik... :P

ermm... berbalik pada mood aku pada hari ni... mood aku hari ni "MOOD TIGA SUKU" makna kata, kejap ok kejap x ok.... so, mcm biasa jgk, mangsanya adalah en.syg!!!... ngeee.... ;D

mcm2 aku merepek kt dia hari ni...hikhikhik... org utara kata "dok meratuih" (asyik meratus, meratus makna plg sng faham ialah merepek) hehehehhehe.... :P

bygkan aku dok merepek kt dia dri pgi smpai ke petang...  hahahhaa.... korang nk tau x sb ape? hah!, sbnya, setiap kali dia bls msj aku, sume nye menyakitkan hati aku, dan menaikkan lagi darah aku nih!... errrr... sabooo je laaa.... last2 dia mls nk lyn aku dia trus tido... hheheheh... mudah je dia tuh...

pastu aku plk pas dh blk suh en.syg call aku..tpi dia x lyn...dia ckp nk tido.... aku pun majok la kan... aku ni plk majoknya pasal, smpai la tertido jgk...sb letih sgt keje tdi... tgh2 syok tido hp aku ade vibration... tgk2 je en. syg call... dlm hati berkata "yeayyyy.... abg dh call" hehehehe... pastu mula la sesi manja2 nk lepas rindu... bahahahha... geli jerk!... hekhekhek... :P

jom layan satu gmbr best punyaaaaaa kt bawah ni....!!! :P

** saya tengku masni bt tengku noor buah hati pengarang jantung fadhil ahmad bin nawi,  to be his wife soon, insyaallah, x sabo dah ni... hekhekhek... doakan kebahagiaan kami yer... ;)

ok itu saja utk entry ini... 
bye...
assalamualaikum... ;)



No comments: