Followers

Wednesday, July 6, 2011

dating ngn en.syg kt bandar hilir melaka... yeayy!! ;)

assalamualaikum korang....

hai... selamat mlm sume.... jam skrg dh menunjukkan 9.17mlm... lepas je letak softlan kt mesin basuh (tgh mesin baju daaaa..), trus on laptop, dan MARI BERBELOG!!!.... hahahahaha... yeahh!! inilah entry yang ditunggu2.... huhuhuuhu... ;)

ok!, entry sebelum ni aku ctr psl bff aku kan.... skrg ni my turn la plk... nk meluahkan isi hati, jantung limpa aku, atau dipendekkan lgi... luahan hati aku ni... hehehehe... agak lama aku nk buat entry ni tau, sb kne amik mood dlu, kalu x nt, aku sekadar menaip je... x menjiwai cerita, nt korang jgk yg x de mood nk bace kan...kan... hikhikhik.... ;P

seperti entry yg aku ceritakan sblm ni, aku, en.syg, syu dan ijat mmg plan nk ke melaka jejalan sambil tangkap2 gmbr... hihihihi... dan aku plk selaku fhotografi x bertauliah, sempat lgi curi2 snap gmbr aku ngn en.syg masa tgh photoshoot bff aku ni... dan plg best tu, serah je camera kt kwn aku, hah!, ko tlg jap amikkan pic kiteorg berdua plk...wakakakkaa... aku rase dh berjebah2 dh pic korang aku amik... now my turn plk nk posing... tpi aku tunjuk aski skit je... x mo byk2, kang kne kejap majalah mangga, hai, urtv dan seangkatan dgnnya la plk... bahahhaahha... :P

ok!, kt bwh ni ade la pic kami sedikit sebanyak yg sempat kami amik... hehehehe... jom layan... teruja weh!! tgk pic budak gemok ngn budak molat nih... huahuahua... :P



 *en. syg...cube kamu tgk pic ni.. putih x tgn saya.... owh!!! betapa hitamnya tangan kamu...thee..heee..heee... :P

 *aku suke tgk pic ni...sb aku nmpk cam kurus je kan...kan...hahahhaahha... pastu nmpk sweet je... alahhaiiii.... :P

 * pic ni pun aku suke jgk... urh!! romantiknya... bukan senang nk create atau cipta ape yg kite inginkan... syuku ya allah, terima kasih syukur alhamdulillah... ;)



haaaaa..... dah tgk x semua pic2 ni..... cantik tak!.... cantik tak!... hikhikhik..... sesuaiii tak!..... sesuaiii tak!!!... hahahahhaa... cpt la puji wei.... kang aku nangis kang!... haaa... bru korang tau... ops! slh plk... ayat ugut ni hanya untuk en. syg je... kalu aku ckp nk nangis, haaaa.... dia risau la nt.... hahahaha... senang je kan... hikhiikhik... :P

p/s : setinggi penghargaan kepada en. syg kerana sudi men sportingkan diri anda... pada hakikatnya dia bkn jenis yg mcm  ni pun.. saya sgt pasti!... terima kasih abg! labiuuuu...;)


ok itu saja...
bye...
assalamualaikum....;)











No comments: