Followers

Tuesday, July 12, 2011

hari ni bawak ayah appointment doktor kt hospital serdang & lunch di ICE ROOM... nyummmmyyy... ;)

assalammualaikum...
hai korang.. heee... ;)

selesanya berblog... sb dh x de org nk baca... hahahahha... :P

ok, mari mula bercerita... hahhahaa... hari ni aku x keje, sb aku kne bawak ayah untuk appointment doktor kt hospital serdang... kalu korang nk tau, aku main cuti je ni... hhahahaha... pepagi msj kt bos aku, aku ckp aku x sihat... hahahaha... aku  dh x tau nk bgi alasan pe lg kt bos aku.. hukkk... cam sakit je kepala bila setiap kali nk cuti sb x tau nk bgi alasan pe, kalu nk bgtau nk mintak cuti sb nk byh ayh g hospital tu aku rasa dh banyak kali dah aku mintak... so, kali ni kalu aku mintak lgi sure la dia mcm pelik kan... ye lah, asal nk g hospital bwk ayah je aku kne mintak cuti.. mcm x de adik beradik yg lain plk kan... ade tu mmg ade... tpi dorang ade komintmen lain... hurmm... ssh aku nk explain... terpulanglah, aku bkn saje2 nk cuti pun... sbkan ade hal... aku ni bkn jenis suke ponteng keje... then duk umh tido... aku akan cuti bila btl2 ade hal.. hurmm.... ;(

so, hari ni jadual aku mmg full la kan...dri awal2 subuh dh gerak g hospital serdang, pas je selesai appointment ayah, aku gerak plk ke hospital kajang... nk tgk abg ipar aku plk... dia kne tahan wat sb sesak nafas ngn sakit jantung bru2 ni... so, disebabkan  hospital serdang ngn hospital kajang x jauh, kami pun gerak la ke sana...

pas je blk dri hospital... otw blk umah... aku ternampak lori ice room lalu kt depan aku... ternampak plk gmbr2 ice cream terpampang kt lori tu, tetibe aku ckp kt ayah aku... sedapnya kalu dpt ice cream tgh2 panas ni... hahahaha... pastu ayh aku ckp, kt mane ice creamnya, kebetulan lori tu mmg nk menghala ke restoran ice room tu... so, aku ternampak la ade satu 1 ice room kt ctu... hehehe... aku pun pe lgi, tnye blk kt ayh aku.... ayh nk g ke? ayh aku ckp kalu nk mkn jom la... hehehe... aku pun  pe lgi trus la U trun blk, trus ke ice room kajang tuh... hahahhaaha...

 so, sgt teruja bila dpt mkn... sb ahad bru ni mmg plan nk mkn ngn en.syg... tpi tetibe hajat tu x kesampaian... hukkk... sedih btl... so, x sangka plk hari ni dpt jgk mkn... nk2 ayah plk yg blanje tadi.. fuhh!!! rezeki... rezeki... syukur alhamdulillah... hikhikhik... :P

pas je mengenyangkan perut kami pun trus la blk umh... dlm kul 3ptg cam tu  dh smpai umh... hehehhee...

kt bwh ni ade la aku snap skit pic2 menu kiteorg for lunch tdi,,.. huhuhuuhuh... hari ni lucnh kt ice room kauuuuu.... jgn marah... hahahhaa... :P


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|






 *** yeahh!! ni la ice cream feberet aku... tropicana mix fruit... rasanya ade masam2... manis2 skit... sedap oooo... try la mkn.. hehehe.. ;)

 ** ni plk menu ayah aku... nasi lemak ayam rendang... tgh2 hari mkn nasi lemak plk ayh ni... haih!!... tpi sedap jgk tau... ;)

*** yang ni plak menu aku... black papper chicken chop... huhu... tgk teko ajaib tu... hahaha.. unik kan... ;)

*** ni plak menu kakak aku... chic bo logness spaghetti... sedapnya... nyummmyyy... ;)

ok itu saja aktiviti aku tuk hari ni... so, mlm ni prepair tuk g kelas  terjemahan al-quran plak... ;)

ok bye.. 
assalammualaikum... ;)

No comments: