Followers

Wednesday, July 20, 2011

kursus kawen dah lepas... en.syg jom kite kawin!!! yahoooo! ;)

assalammualaikum...
hai sume...
 i'm coming... heheeheh... ;)

mood still lgi sakit perut yang teramat sgt... dlm kepala dok fkr... keje kt ofis x sbuat lgi...esok dh nk kene hantar....hukkk... pape pun kite berblog dlu keyh...hahahhaha...abaikan semua hal2 duawi  ni... jom kite ke alam maya plk... huahuahua... :P

haaaa... berbalik pada tajuk kite tadi... eh!, korang tau x, mggu lepas aku bru je g kursus kawin tau...huhuhuuh...tpi x g ngn en. syg pun.... sebab en.syg dh pegi dah dulu... so, puluh ribuan kali aku pujuk ajak g skali... kim slm je la dia nk g.... dia mcm tu la perangainya... kalu x nk tu... x yah la pujuk... wek ponat den jo... wekkk!!!... :P

x pe... x pe... kalu dia x nk g.... aku g ngn org lain! hahh!! padan la muka awk tu... wekkk!! :p
nak tau aku g ngn sape?? korang tgu je smpai aku upload gamabr kt bawah nt okeyh!, skrg ni, korang baca je dlu ape yg aku nk luahkan ni... hikhikhik...

(nak pesan awal2, entry ni myb panjang skit nk berceloteh... sb byk benda nk citer kt korang ni... ; ))

hehehe... sebenarnya sgt enjoy g kursus kawin ni... sebab peceramahnya suma klakar2, dan ade jgk yang x klakar... baahaha.. cuma, wat kan kite rasa bosan sb terlalu lama sgt nk abis.. 1 hari setengah baru la abis kursus ni... so, mmg bosan giler la kan nk tggu smpai habis... nasib baik jgk la ade jgk penceramah yg klakar2, boleh jgk jadi penghibur hati, sambil tu boleh ambli pelajaran dlm bab2 kawin ni...hikhihkik... sape x suke kan... rasanya sebut je pasal kawin mst korang x sbr2 nk kawin.... kan...kan... nak2 pada mereka yang dah ade calon tu... haaa... sama la mcm aku jgk... hikhik.. x sabooo dh ni... ngeee.... :P

ok, firstly, aku nk ctr secara keseluruhan je la eyh!, ermmm... korang tau x... ustaz tu ade tanye kite kami semua, dalam rumah tangga masalah apa yang paling banyak skali berlaku... huhuhuuhu... dgn bangganya aku jawab!...MASALAH DUIT!!.... tau x, trus ustaz tu ckp salah!!...huhuhu...katenya... masalah rumahtangga atau punca penceraian rumah tangga adalah 90% berpunca dari ORANG KETIGA tauuu!!!... haaaa... korang jgn terkejut okeyh!... so, kalu dah tau info ni... aku rasa para suami dan isteri kt luar sana...pasti bijak2 belaka... so, kne awasi atau tangani masalah ni elok2 keyh!... aku pun risau jgk ni... tpi... aku hanya mampu buat yang terbaik bila dah masuk alam rumahtangga ni.... insyaallah... aminnn...

pastu byk lgi la ustaz tu beri ceramah dan nasihat yang berguna, dan aku akan praktikkan dgn baik setiap kata2 dan nasihat dari ustaz tu... insyaallah...

ermmm...cam byk je benda aku nk ctr ni..takot tak terbaca plk korang nt... aku rase setakat ni je la kot... hikhikhik... cuma aku nk pesan satu je kt korang dan jgk diri aku sendiri... BILA DAH BERUMAH TANGGA NANTI, TERAPKAN NILAI KEAGAMAAN DALAM RUMAHTANGGA KITA, JADIKAN AGAMA ISLAM, TIANG ATAU PUN PELINDUNG RUMAHTANGGA KITA... BUKAN WANG RINGGIT OK... DALAM RUMAHTANGGA AGAMA ISLAM PALING PENTING TAU, BARU LA DIPUPUK DENGAN KASIH SAYANG... OKEYH! ;)

ok! meh cni aku nk tunjuk kt korang ngn sape laaa aku g kursus kawen ni agaknya kan...hikhikhik... meh tgk bawah ni...layannnn.... ;)

 ** yeahh!! inilah peneman aku g kursus kawin tu... yang pakai spek mata tu la kawan aku.. namanya masitah... yg tgh2 tu adik dia... hehehe... ;)

 ** ayunya kami...awwwww! :P

 ***time ni tgh rest kot.. so, mari kita berposing...bahahhaha... :P

 ***yeahhh!!! ai pegi kursus kawin ok... mggu depan sijil dah siap...boleh amikk..pastu dah boleh kawin.... yahoooo!! :P

 **cik sitah yang cun! sory dah berpunya... huhuhu... ;)

 *** atcually mmg dh lama x jumpa kawan aku ni... rindu sgt!! mari pelok dia kuat2!...hihiihi... ;)

 ***kami bertiga... ;)

 ** 2 gadis yang cun!...hoohohoho... ;)

 *** ini adalah pemberian dari pihak wanis... iaitu program kursus kawin.. pen sebatang dan modul kursus perkahwinan... hehehe.. mkanan pun disediakan... ok! ;)

***time ni hari pertama kursus... petang pas abis kursus.. boleh plk g sogo jap..servey2 baju en.syg jap...hahaha...layan kan aje....hihhihi... ;)

ok! itu saja..
bye..
assalammualaikum... ;)

No comments: