Followers

Tuesday, August 9, 2011

en.syg kene posting kat GRID PERAKKK! :(

assalmmualaikum...

hai semua....

ade bad story nk citer hari ni... serius sedih sgt....hukkk... :(

pasni en.syg dh jauh dgn aku.... dia kne posting kt grid perak... sedihkan... hurmmm... :(

smlm bru comfirm dia mmg kene posting kt sana... en.syg msj aku tgh hari smlm.... dia ckp dia mcm nk nangis.... hukk... tpi dia x nangis pun.... aku yg nangis.... uwaaaa... :(
jenuh jgk dia nk pujuk aku smlm... hukkk....

pagi tadi sahur pun nangis lagi... sampai tersedu2... mcm2 fkr.... risau tau tak... iskkk!!!

hmmmm... en. syg ckp time ni la kite kene belajar berjauhan... nanti lagi byk tmpt dia kene posting.... x kan setiap kali dia kene posting aku nak nangis....kan...kann...hurmmm...

pastu en.syg pesan bila dh jauh nt dia suh aku jadi seorang perempuan yang matang/matured... kene pandai jage diri sendiri... hurmmm... sblm ni aku mmg sgt manja dgn dia... manja sgt2... kdg2 bile ngn ade ngn dia rase mcm jadi baby pun ade jgk...hihihihi...sonokkkk! :P

tpi pasni x leh camtu dah... hurmmm... sedihkan... ;(

15hb ni en.syg dah nk berangkat ke perak dah.... nasib baik kami sempat jmpa mmgu lepas... siap g bli baju raya lgi....hurmmmmmm...mcm tau2 je kan...

en.syg ckp pasni dah ssh nk jmpa.... aku pun x dibenarkan g kt dia... en.syg x bagi... sb jauh...hurmmm... nmpknya kne tgu en.syg trun kl jmpa aku laaaa.... ;(

x pe lah... mula2 tu mmg berat je nk lepaskan dia pegi....tapi bila fkr2 blk... dia bkn nk g mane pun... nk g keje je... mane tau g sana nanti rezeki en.syg lebih murah dan banyak dari sekarang... haaaa.... sape tau kan.... aku kt sini kne la slalu doakan dia... hurmmm.... harap2 masin mulut aku ni.... aminnn... boleh kawin cpt.... pastu x risau dh.... hehehhe...

x pe lah abg... syg setia tgu abg kt cni ok.... abg g sana nt keje rajin2 tau.... ingt slalu syg kt cni tau.... syg sentiasa sygkan abg.... rindukan abg.... love u so much abg... ;)

kite sama doakan jodoh kite sampai ke syurga.... aminnn... ;)

x kisah la jauh mane pun abg pegi... abg tetap syg punya OK!... ;)
hati abg syg punya sorang je.... ;)

ok! itu saja utk luahan kali ni.... hari ni aku x bpe sihat....still lgi selsema... tapi puasa tetap diteruskan... hehehehe....


*** nanti abg g sana.... abg keje rajin2 tau... syg kt sni slalu doakan abg ok.... abg jgn risaukan syg tau.... ade masa nanti dtg la kl jmpa syg ok.... hukkk... sedih plk rase... :(  love u so much abg....mmmmuuuuaaaahhhhx3


No comments: