Followers

Saturday, November 12, 2011

interview SPA kali ke-3!!

assalammualaikum...

hai korang sume...

hari ade la kesempatan skit nak mengupdate blog... hehehe...

koranngg!! aku dpt interview SPA lagiii.... nak seronok ke x nak eh!... hahaha... atcually, ni dah kali ke tiga aku dpt panggilan interview dari SPA... tapi tak tahu la... kali ni rase mcm dah malas sgt dah nk g... sb aku macam dah tau je yg aku x kan dapat... hukk!!!.... ayat mcm putus asa je kan... :(

bukan putus asa sebenarnya.... tapi... aku dah tau dah camne sistem dorang nak amik pekerja ni... hmmm... kalu aku x de kabel, atau orang dalam dlm jabatan atau kementerian yg aku nak g interview tu... mmg kim slm je la aku nak dapat!!!...

hmmm.... tah la wei... tapi setelah diberi semangat oleh boyfren aku... a.k.a AYAH aku laaaa.... hehehe.... tgk dia dgn semangatnya nak bawak aku blk kg interview kt sana... oh! sblm aku lupe... aku nk bgtau yang aku dapat panggilan interview kat penang..... pelikkan!... alamat dan tmpt lahir aku kt kl... tapi tah camne  la plk nama aku boleh naik kt sana... isk...isk...isk.... setelah aku belek2 LAMAN WEB SPA... rupanya, untuk jawatan juruteknik, dia open utk tiga negeri sahaja... PULAU PINANG, NEGERI SEMBILAN, MELAKA... myb dia tgk background family aku sume asal dari penang... tu sb dorang pilih nama aku kot... hehehe... so, mcm x de masalah sgt la kan... boleh je blk kg terus... hehehe...

so, keputusannya aku pegi kot interview tu... rabu dpn... 16 nov 2011... korang doakan aku dpt jawatan tu yer.... aku pun mmg la berharap sgt nk dpt keje tu... tpi kalu x de org dalam mmg aku x kan dpt.... hmm... pape pun aku akan cuba la wat yang terbaik masa interview nanti... hope sgt org yg interview aku nt terima aku utk isi jawatan juruteknik tu... amin... ya rabbal alamin.... 

hukkk... harap sgt aku dapat jawatan tu kali ni... harap sgt... ya allah kau makbulkan lah doaku ini... amin... semua ni untuk masa depan... hmmmm.... untuk ayah... hmmm.... sedih plk aku rse time ni....

arwah mak penah ckp kt aku dlu, kalu dpt keje kerajaan nt panggil la pakcik pie, kwn baik ayah tu pbacakan doa... wat doa kesyukuran sb dah dapat kerja gov... hukkk... sedih la weiii... teringat arwah mak aku la plk.... arwah mak aku pun berharap sgt aku dapat keje gov tu.... kalau aku dapat keje tu nanti, aku akan buat ape yg arwah mak aku suruh... kalu time tu arwah mak aku ade lgi mst mak aku happy kan... sb doa dan hajat dia dah termakbul... hurmmm.... ;(

eh!!! aku x berangan jauh dh ni... interview pun blm lgi... tpi angan2 setinggi gunung!... iskkk.... buat yang terbaik dlu masni!!!!... wat yg terbaik masa interview nt!!!! ingat harapan mak ayah.... hukkkk... sedeyyy.... :(

ok lah... tu je aku nak luah setakat ni.... aku akan buat yg terbaik utk interview nt... kwn2 sume...doakan aku k... terima kasih...


ok bye...
assalammualaikum..

No comments: