Followers

Tuesday, September 28, 2010

kete kemek!!damn!

hah! nk jadi citer, mlm tadi aku nk p kelas, tetibe skuter aku plak tayar bocor kne paku, ok! x pe la kan... hal kecik leh je settle, dh kate ayah bkak bengkel mtr, repair je lah... tp.. di sebabkan kejadian tu berlaku pade mlm harinye, bengkel pun dh tutup, jadi skuter aku akan direpair pada pagi esoknye la kan... so, mlm tu aku terpaksa la bwk kete sb skuter dh wat hal..

nk dijadikan citer lagi, otw aku nk kuarkan kete dari umah... aku terlanggar pokok mangga dpn umah aku tuh!.. pergghhh!! musibah btl... dh kemek dh kete bapak aku tu, tp, aku still jgk g kelas wlwpun kete dh kemek... blk je umh dh menggigil 1 badan, x tau nk ckp camne ngn ayah... giler weh! mlm tadi aku x leh tido tau x... takot nye pasal... siap mimpi2 lagi...

aku kalu wat salah, haaaaaaa... mcm tu la aku... mmg ssh hati tahap gaban punye... smpai terbawak2 dlm mimpi..heshh!!... nasib baik la ade sorg kwn ni... dia la byk tenangkan aku.. hehehe... mekasih yer darling! ahakz!... ko la mangsa aku nk lepas perasaan.. hek...hek...hek... sory yer... ngeeee....syg ko byk2!...muuaahhh3x :)

ok!, ni aku up load 1 gmbr kete dh kemek mcm hapa lagi... seb bek la ayah aku x bebel sgt... cume, dia bising dia ckp aku kelam kabut sgt....hahahaa... terima je lah... dh salah sendiri... tanggung la yer...hek..hek..hek....




* hamik ko! sonok btl dia bercium ngn pokok mangga dpn umah aku tuh!...cehhh!


No comments: