Followers

Sunday, September 19, 2010

ketika ini aku sedang kesedihan!

hummmm... tah la wey... perasaan mlm ni sgt sedih... aku cam kesian dan simpati pada seseorg, tetibe rase nk nangis... rase sebak, sambil dengar lagu senandung semalam nyanyian alleycats..huk!.. kadang2 bile kite dlm kesusahan.... pastu bile kite tgk ade org lain yg lagi susah dari kite, rase insaf je...kan..kan...

kalau la betul beliau tgh berperang atau sedang bertarung... hurmm... aku x tau nk tlg mcm mane... tp aku cam dpt rase pe yg dia rase... sedih la wey.... ade sape2 nk kasi pinjam bahu kt aku x...huk!... ;'(


pape pun, aku bersyukur aku dikurniakan tubuh badan yg sihat, wlwpun aku sgt gemok! dan byk pihak sakit mata melihat kegemokan aku... tp x pe... tu sume nilaian manusia... hurmmm...


nk citer dlm ni pun kne cover2 jgk... x leh luah sebarang... nt byk pihak salah anggap... x tau nk luahkan sejujurnye kt sape... yg ade pun mcm tak de... mmg la x slalu org ade di sisi kite, tapi...saat kite memerlukan, saat kite ingin meluahkan, org tu x de... mcm skrg ni... tah ke mane tah dia pegi... hilang!, cari lebih2 kang kate terhegeh2 plk... ssh la kan... sume x kene... haishhh!!


LAST SKALI... BLOG AKU LA JGK TEMPAT AKU LUAHKAN PERASAAN...

dh lah.. tu je nk citer... kepada beliau, aku doakan semoga cepat2 sihat..amin...
dan kepada kamu, emmm... x tau nk wish ape.... same jgk la... jage la kesihatan tu.. aku bahagia bile tgk korang bahagia... aku sentiasa doakan yg terbaik tuk korang...amin...

* dapat bayangkan tak perasaan aku ketika ini.

No comments: