Followers

Wednesday, September 8, 2010

selamat hari raya aidilfitri :-)

ho..ho..ho... selamat hari raya maaf zahir dan batin aku ucapkan pade bloger2 tegar... dan pembaca2 setia blog aku... wawawawa... ade pembaca setia ke? huhu.. ntah aku pun tak tau... hahahhaa.... tapi... mgkn jgk ade... mane tau kan... hehehe..
ok! sambungan hari tu yg aku citer pasal bulan puasa tu kan... kan aku dah ckp!... AKU RAYA DULU DARI KORANG!...hahahahaha.. ape la nasibkan... nk wat camne... ALLAH bagi hadiaH (ABC) kat aku... ALLAH BAGI CUTI... hekhekheke...
sebenarnye x de la seronok pun.. yg pastinya aku kne ganti pose ngn jayanya selepas ni... adoi... x pe... best gak dpt cuti ni... segala kuih raye, masakan tuk berbuke... aku la yg kena rasa.. seronok bukan!... hahahaa...
ok!sekarang ni.. aku nk citer pasal... raye... aku tahun ni raye kt kg... kampung aku kt pulau pinang... erti kata lain... pulau mutiara la...hehhee..
sepanjang blk kg ni... banyak benda jadi sebenarnye... hish!, kisah ngeri ade, hppy ade, x best pun ade... hahaha..
pape pun aku syg kampung aku... ni la tempat ayah, arwah mak, abg2, dan kakak2 aku dilahirkan... aku? haaaa... aku anak jati KUALA LUMPUR ok!... hahaaha..
wlwpun aku lahir kt KL... tapi aku tetap org kampung gak.. xde beza nye... hehehe... saya tetap anak malaysia...
lagi nk citer pe eyh!, urmm... myb raye tahun ni kami besederhana je... arwah mak dh x de... hurmmm.. lain sgt, dh x mcm dlu... urmmm... tu je kot aku nk citer tuk kali ni.. k lah.. bye!

No comments: