Followers

Thursday, September 16, 2010

nasi kandar LINE CLAER!

ho...ho...ho.. citer je nasi kandar of coz ar citer kt pulau pinang kan.. sbnye pulau pinang la paling femes skali ngn nasi kandar neh!, hehehhe... meh aku kongsi citer pasal nasi kandar plk ngn korang... hehehe...

setiap kali balik kg, makanan wajib kiteorg masa otw blk kl 2 jenis makanan je, 1 nasi kandar, 2 roti canai dpn kdai roti ismalia tu.. roti canai dia mmg perhhh!!, terangkat bebe!, hhahahaha.. tp aku x nk citer lebih pasal roti canai.. aku just nk citer pasal nasi kandar je...hehehe...


so, masa otw balik ke kl pada raya baru ni, ayah aku bwk la kiteorg p mkn nasi kandar kt LINE CLEAR, kalu korang nk tau, nasi kandar line clear ni adalah salah 1 kdai nasi kandar yg terfemes kt penang ni, jadinya kami pun mkn la kt cni...


mcm biasa la kan, kalu dh nama nya nasi kandar mesti dh sinonim ngn kari, tak kire ar kari ikan ke, kari ayam ke...kan...kan... janji kari... hehehe... kalu mkn nasi kandar ni aku pantang 1 je, jgn letak kuah campur, kalu ltk kuah campur, alamat tercirit ar aku kt dlm kete otw blk kl nt... hahaha... perut aku ni manja sikit, xleh mkn benda2 pelik, tapi kalu sape yg tahan perut ok ar... hehehe...


ermm... nk komen ckit je... pape pun, kari kt line clear ni, x sehebat kari buatan arwah mak aku ar... huhuhu... mak aku wat lagi sodappp!... hahahaha..

k, cam biasa aku upload lagi gmbr aku p mkn kt nasi kandar line clear neh! sila la lihat yer... heheheeh... =)

* baru sudah makan daaaaaaaa.... =)

* semangat uncle tu cedok lauk... isk2!

* bapak beso giler kepala ikan.. hahahaha... nk mkn pun takot!

No comments: