Followers

Friday, October 22, 2010

aku dah tak tahan!

hurmmm... mcm2 benda jadi bulan oktober ni... dlm kurungan bulan besday aku.... pahit, manis, masin, masam semua secukup rasa!.... kdg2 rase nk ketawa besar2, kadang2 pulak rase mcm nk nangis kuat2!.. pastu mintak tisu kt semua org!

seriously, mmg byk benda jadi kt aku lately ni.. hurmm... mmg la kne amik pelajaran dn pengajaran dari setiap ape yg berlaku... ok!... kne redha... tapi kite sbg manusia x lari kan dari memikirkan benda2 negatif! betul tak? yes! i'am... hmmm....

kisah pertama, ok la... mmg la ade kwn sentiasa dkt ngn kite kan... tpi... x semua masalah kite boleh citer...kan...kan.... jadi aku terpaksa pendam dlm hati ni... sakit sgt!... hanya mampu bersabar je...

buat aku tertanya2.. mcm org gila tahu! seksa sgt! tak terkata... jgn main2kan aku!, kt cni pun aku x boleh bercerita sgt!... aku benci!..huk!....

hmmmmmm.... jgn smpai aku dah x de hati... parah nanti... hurmmm...

dugaan berat sgt bulan ni... aku amat merasai itu!, wlwpun diselang seli kan dgn kegembiraan..

celebrate besday ngn sibling's dah cancel... aku tak nafikan itu sgt menyedihkan... sumpah!... mgkn kite terlalu exited... hurmmm.... jadi kan pengajaran yer masni....ermm...ok!

dan... plan kedua tlh dirancang... nk sambut dgn kwn aku... agak special jgk... just u and me...hohoho... but aku x mengharap.... aku takot x jadi... kalu x jadi... aku redha je...

hurmm... tu je la aku nk citer...nt aku sambung lagi ok!...bye..




AKU SAYANG BLOG AKU... ITU PASTI!

No comments: