Followers

Saturday, October 16, 2010

aku sayang kamu sgt2!


isk! tak tahu la discribe camne perasaan ni.... but seriously aku happy giler dapat kawan yg sgt baik.... yg memahami aku seadanya... event ade masalah... mereka lah tmpt aku meluahkan segalanya.... thanks all... i love u all so much2 more... hihihi...


aku tak dapat bayangkan kalau kite ber4 berpisah.... mintak jauh la semua tu k... walaupun sorang dari kite dh nk kawin... jgn la jadikan alasan untuk kite susah nk jmpe... explain elok2 kt ur husband... insya-ALLAH mst dia akan bagi dan faham situasi kite berempat... SAHABAT BAIK!.... ngeeee...


to : NORSHASILAH AHMAD


i love u la nenek!, thanks coz being my friend, tak lama lagi kau dah nk mengakhiri zaman bujang kau.... aku doakan kau jadi wife yg baik ok... jge rumahtangga elok2.... after kawin, byk lagi dugaan dan cabaran yg kau kne tempuh... hadapi dgn sabar.... kuatkan semangat.. selesai dgn baik.. x mo emo2 lagi... x mo keras hati lagi ok!... hahahah... beralah ckit ngn ur future husband tu nt... hikhik... =)
lagi nk pesan pe eh... ermmm... ade pape problem just call me or siblings yg lain... we all always with u...


to : SYUHADA RUFF


i love u mak tiri! teruskan dgn sifat kau yg tegas tu... aku ngn wana sgt la takot... shila je yg tak tahu takot ngn ko...hahahhaha... kuatkan hati tu... aku tahu byk dugaan yg kau hadapi lately ni... anggap itu semua dugaan yg mengajar kite menjadi lebih matang keyh!, aku doakan kau akan dapt jodoh yg baik2.... amin... teruskan kerjaya kau skrg... i really love it... aku nmpk kau more kepada kerjaya tu... gud luck darling.... n jage ibu dan adik2 elok2 yea... kau mmg sgt baik dan garang!...hahahhaa...


to : NORIZWANA SAIDIN


i love u jgk my adik!, syg ko giler2 punya... seriuosly kiteorg sgt risaukan kau tau... x caye g tnye syu & shila... mmg kiteorg risaukan kau.... sb kau ssh sgt nk bercerita hal kau... jadi kiteorg ssh nk tahu pe mslh kau yg sbnr... jgn malu2 & segan nk bercerita... kite dh mcm adik beradik... kalu boleh, ade masalah share la bersama2... kiteorg akan tolong selagi mampu... percaya la itu... hihihi... kau pun, aku doakan moga kau bahagia ngn hidup kau sekarang ni.... teruskan usaha untuk menjadi bos yg kau ingin kan tu... 1 per 1 tangga kau dah naik.... teruskan lagi ok! =)


to : TENGKU MASNI TENGKU NOOR


ermmm... boleh ke wat ucapan untuk diri sendiri!...hahahha... blasah je la eyh!... hikhik... ermmm.. aku nk bgtahu, aku syg korang sgt2!, tak tergambar dgn kata2... aku sentiasa doakan korang bahagia dunia dan akhirat... dan slalu doa agar persahabatan kite kekal sampai kiamat... hihihi... aku akan truskan mengejar ape yg aku inginkan.... aku berusaha mencari keje tetap ni... then masa yg sama aku akan menjaga ayah aku dgn baik... dia lah permata hati jiwa raga aku skrg ni...hahahah... walaupun ayah byk terasa hati ngn aku.. hikhik... sb x byk luangkan masa tuk dia. adoi... almaklum la... i ni bz skit, jap2 ade je kwn2 ajak kuar la ape la... ade kelas la... so rutin harian aku bz ngn benda2 mcm tu je..haih! tp x makna aku abaikan ayah aku ok!..ngee... mintak maaf yer ayah... =)

* empat sahabat...

No comments: