Followers

Friday, October 8, 2010

rindu blog saya!!!!

huk! maaf2.... dah lama sgt x update blog ni....hurmmm.... x de feel nk menaip la.... ni bru ade feel... hahahhaa.... sumpah rindu kau blog!.... weeeeeeeeeeeee....

urmmm... nk mule bercerita ni.... mari baca dan faham bersama2 ya! :-)

firstly, aku oke je.... alhamdulillah sihat... kdg2 tu sakit2 ckit biasa lah kan.... pasal masalah pulak, ermmm.... ikutkan.... celik2 mata mslh dh de dpn mata...kan2...heeeeeee....

so, setiap manusia ase masalah masing2, hadapi dan tempuhnye dgn sabar ok!.... =)

byk benda nk bercerita....

ttg sorg hamba allah ni.... makin hari makin slow je.... adakah kamu sudah bosan dgn saya?urmmm.... sy dah fkr.... dan mcm2 jwpn keluar.... terus terang ku katakan, aku mmg terasa jgk la apabila kamu mendiamkan diri.... btw... i'm still hppy coz my frens always by my side... thanks sgt2!... labiu korang sume... tanpa korang... aku x mengenali apa erti sahabat....hmmm....

kalau la kite dpt baca hati seseorg kan.... x de la kite tertanya2 apakah yg berada dlm hati dia ketika ini...hurmm.... x pe lah... aku ok je.... perasaan yg bkn2 tu still ade.... tapi alhamdulillah aku boleh atasi dgn baik.... bak kate abg aku, boleh layan perasaan tu.... tp jgn melampau sgt.... ade baik nye jgk kite layan sume tu... nt kite akan dapat 1 jawapan daripada itu.... urmm.... fkr2 blk.... btl jgk pe yg abg aku tu ckp.... thanks ya my abang!, kamu byk bg nasihat dan semangat kepada sy.... sy hargai itu...

berbalik pada hamba allah tadi, dia pun sgt baik.... dan aku tahu dia baik, slalu melayan kerenah aku yg entah ape2.... dan aku rase mst dia pelik kenapa aku sedemikian itu dgn dia... maaflah.... aku rase, aku sje yg memahami org.... aku fhm perasaan org.... aku fhm kenapa seseorg tu jadi mcm tu.... tapi.... aku teringin mahukan org memahami aku.... aku cube dgn dia.... tp.... entah!.... aku rase aku dh buat slah je....urmmm...tah la.... x de pe nk di fikirkan lagi... sgt bosan dgn perasaan mcm ni.... tp, aku tahu tuhan selalu bersama ku... terima kasih ALLAH...

No comments: