Followers

Monday, October 25, 2010

happy besday tengku masni =)


23 OKTOBER 2010


weeee.... syukur alhamdulillah, genap umur aku 24tahun, aku masih lagi dlm keadaan sihat, syukur kepada ALLAH... kerana memberi kesihatan yang baik.... kebahagiaan dunia dan akhirat... amin...


hihihi...

mari kite mula berbicara... hahhaa...

firstly... thanks to my sibling's slalu bg support kt aku... luv u alls... korang slalu bg semangat yg membina kt aku... dan watkan aku terus rase nk hidup dlm keadaan kegembiraan... dan nk buang segala kesedihan... dan yg penting... kesederhanaan sentiasa aku terapkan dalam diri... wlwpun aku x de ape yg korang ade... mungkin ade sebabnya tersendiri yg aku tidak tahu kan... dan ape yg ade pada diri aku skrg...akan aku kekalkan insya-allah...

ok! now citer pasal tuttttttttttt!.... hahaha... smlm hari ahad bersamaan dgn 24/10/2010, saye pegi dating!.... hahhahahaha... x de lah.... gurau je... just kuar hangout with someone special in my life untuk menyambut hari tuam aku... hihihihi... thanks pada kamu!... syg ko byk2 sgt!... beribu2 lemon.... mmmuuuaaahhh3x! =)

mekasih tau, jauh2 dtg semata2 untuk itu je.... rase serba salah pun ade jgk... takot menyusahkan kau je... tp aku tahu kau dtg dgn keikhlasan hati kau... aku dpt rase sume tu... hihihi... mekasih yg tak terhingga... kau mmg baik!... pasan la tuh!... hahhaa... x leh puji lebih2 t ko pasan byk!.. huh!

seronok sgt semalam... ape yg aku nk, ape yg aku plan.. kite dh wat sama2.... suke tak? kalu suka angguk kepala skrg jgk!...cpt2!...hikhik... :P

walau pun ade insident yg x diingini berlaku... mmg terkejut sgt... hahahha... klakar pun de jgk... tp ko x kisah kan... kan..kan..kan... hhihi... camni la org femes! mane pegi de je yg knl... hahahaa... (pasan giler) hiks! :P

ok! ni aku upload ckit gambar kiteorg semalam... dlm kurungan memberani kan diri ltk gmbr ni.... pape pun bkn untuk tunjuk2... cume untuk kenang-kenangan je... hihihi..



* senyum dpt kek! wlwpun kecik.. tpi sgt bermakna ok! =)
* bunga purple ats kepala tu.. encik baju hijau bagi oke!... kne mention... t majok plk..hahha..


* yes! ini la dia nama dia... encik baju hijau...hahahha... :P
* baju hijau pilihan saya untuk dia oke!


* ups! x pe kan... tak kene saman kan... hikhik! =)


* mekasih encik baju hijau... sudi kopekkan udang untuk saye yer...hihihi...


* encik baju hijau buat kan sume ni... sy x pandai...hahhaa... mekasih... hihi... =)


* ini la kek saye... comel kan... mmmmmmmm... comel mcm saye... =)


* at jhonny steamboat!... mekasih encik baju hijau :P


No comments: