Followers

Wednesday, May 18, 2011

make up pengantin yg aku rase sgt superb bebe!

assalamualaikum.... hai sume... ;)

thanks kt korang yg sudi jelajah blog aku ni... dan kepada penjelajah sesenyap pun aku  nk say thanks jgk sb sudi baca blog aku ni ye... slalu2 la singgah sini tau.... heeeee..... ;)

ok! kali ni aku nk citer pasal cantik plk... urmmm... fitrah la kan... wanita mmg suke yg cantik2... ngeee... mcm aku la jgk!... :P

ermmm.... baru2 ni kwn fb + blog aku melangsungkan majlis perkahwinannya... so, aku x p pun.... tpi just tgk gmbr kt fb dia jer...

aku cam teruja giler bile tgk muka dia yg mmg cantik dan di make up kan lgi bertambah la cantik!... x caya j0m tgk bwh ni.... ;)




KREDIT TO MUA : KAK ROS (FB)

hohohohoo.... amacam? dh tgk x gambar2 pengantin ni... cantik tak make up dia... seriusly, aku x penah lgi tgk make up yg mcm ni... cantik kan2... rse mcm kawin nt nk amik KAK ROS ni jgk lah... heheheh... insyaallah kalu dh sampai majlis aku nt la....bahahhahahaha.... tpi setakat ni mmg aku berkenan giler ngn sentuhan kak ros ni.... rse x sabar plk nk kawin..... hahahhahaha.... :P

***p/s : psstt...pssstt... atcually, my kakak dah  start cari barang utk majlis tunang ai, wlwpun x tau bila tarikhnya.... hahahha... agak pelik... asal dia plk yg xcited lbh dri akuhhh!!...haihhh!... ^_^
katenye, cari je brg dlu, nt sng x kelam kabut nk cri...lgi pun brg x mudah rosak....huhuhuu...katenye lgi nk wat hantaran utk aku yg cantik & grand2 dan plg penting murah..... hahahhaha... adoiii... kopak duit den...  :P

No comments: