Followers

Thursday, May 26, 2011

makan malam bersama family en.syg

assalamualaikum.... hai... ;)

heee... mlm tdi ena ajak ai kuar dating okeh!, :P

hahahha... cam x caye pun ade jgk kan... sb masa ena msj aku ckp nk jmpe, dlm kepala dh fkr mcm2... nk g mane ni? ngn sape? hehehhee.... puluh kali tnye kt ena nk g mane, still jgk x jwb, dia just suh tgu jer... ermmm.... aku pun ok laaaa.... ;)

then, dgn gagahnya ena ngn mak en. syg cari umh aku... akhirnya jmpa jgk... huhuhu... tahniah2!... hehehe... actually, nk kuar mlm tdi mmg exited jgk... hehhehe... sb time ni la nk rse lebih dkt lgi ngn family en.syg kan.... ;)

so, sgt ok perjumpaan kami mlm tdi, sembang punya sembang, smpai x sedar dh nk dkt kul 1 lebih... huhuhu.... then, mak en. syg plk... mcm yg en. syg ckp la.. "mak abg slow & steady je ".... haaa...mmg btl sgt2.... heeee.... cam simple je mak en. syg kan... aku plk cam x de topik sgt nk sembang ngn mak en. syg, heee... malu ke??? xlah....x malu pun, kalu ade topik nk sembang, mmg on sgt!... ;)

ok tu je aku nk ctr.... meh tgk pic2 kami time g mkn mlm tdi yer.. ;)














ermmm.... x abis citer lgi... hahahhaha.... :P

nk ctr skit psl baby wafiy tu... dia sgt la comel... geram je tgk, tpi bile aku nk dukung dia, dia x mau.... hukkk!.... last2, bru dia nk ngn aku bila mama dia amik gmbar dia, hehehe.. so, secara automatik dia trus diam n x merengek lgi... huuhu... first time jmpe hari tu, dia just tgk je aku.... mcm nk dkt2, tpi mcm x knl lgi kan, so x biasa, kali kedua jmpe, ok!, dah ok skit!... yeayy!!... en. syg, jgn jeles eyy.... awk ingt awk sorg je ke leh rapat ngn wafiy tu.... hikhikhikhik... :P

p/s : cam miss giler babas kt mucuk ai tu...hukkk... sb mcm2 jadi mggu ni, lgi best kalu dpt share ngn en. syg face to face... hukkk... :(
semalam en.syg jeles sb aku nk p kuar dating ngn mak ngn adik2 dia.... hahhaha... siap suh kirim bli kueyteaw goreng, air tembikai...lgi 1 pe tah aku lupe dah..... hahaha... dia ingt kl ngn pd tu 5minitttt ke!!!!...wekkk... :P

ok itu saja... 
bye...
assalamualaikum... ;)

No comments: