Followers

Tuesday, May 3, 2011

muffin untuk family encik sayang... ;)

assalamualaikum....

hai korang sume.... heeee.... skemanye.... hihikhikhik... :P

ok lah aku pendekkan citer je eyh!, ermmm... cuti hari pekerja baru ni.... en.syg blk kg.... sb adik dia nk bertunang.... hehehe.... abg x lepas lgi... adik dh jln dlu....bgus2!.... katenye lepas adik2 dulu... ermm.... yo laaaaa....padahal dlm hati  tu dah x sabar giler nk tunang jgk kan.... cam org tak tauuuu!!!...wekkkk!!!... hihihi... :P

ok, so dia kne la blk kg kan... ermmm...dalam 3 hari  jgk la dia blk... hukkk!!... tgl la buah hati dia kt kl ni sesorg.... puluh2 kali pujuk dia nk ikut... dia x kasi.... dekot!... hukkk!! :P

tak pe2.... 1 hari nt aku akan dapat jgk g kg dia tuh!... tguuu... ngeee... :P

ok!, bile dia bgtau je kt aku yg dia nk blk kg sb adik dia tunang, tetibe aku rse cam nk s0mething kt adik dia... konon2 nk bgi buah tgn la tuk hantaran adik dia kan.... hehehe... fkr nye fkr.... last2 aku ckp kt dia aku nk bgi muffin... then dia pun ckp ok...a ku pun pe lgi trus la tempah kt kakak area umh aku nih... mmg sedap giler muffin dia... hehehe... aku x pandai buat la muffin tuh, so, aku tempah je la... hehehe...x pe kan... :P

then, alang2 nk bgi utk hantaran adik dia aku pun ckp kt en. syg nk bgi jgk tuk family dia... ye la kan... nt kalu muffin tu dibuat hantaran....sure la dorang x dpt merasa muffin tu...kan...kan... pastu aku tempah la utk family dia skali...hehehe...

simple je muffin tu... x cantik mana pun...tapi sgt sedap tau... meh aku tunjukkan kan gambar muffin tu eyh!, nk kasi korang rasa comfirm2 lah dah x de....hikhik... meh tgk bwh ni... ;)

* ni la muffin nya...cantik tak! hehehe... ;)

 * aku tak tau nk deco camne kt muffin tu...last2 aku just letak reben ngn bunga kecik tu je.... bile dah siap cam cantik plk....hahaha...boleh plk puji diri sendiri...ngeee... :P


 *reben ngn bunga tu dilekatkan skali...so jdi la camni... ermm... tema hantaran adik dia merah hitam...so, aku kne macth kan la jgkkan warna2 kt muffin ni...hehehe...

 * dan ini la hasilnya... bunga reben yg dah siap ditampal...hehehe... ;)


 * ni gmbr masa aku amik kt kakak buat muffin ni.. dia letak dlm 1 kotak..so aku kne la spratekan dia...huhuh... :)

 * ni gmbr yg clear skit la.... sebiji muffin... hehehe...cantik tak! ;)

 * yg ni plak muffin utk family dia... aku asingkan dalam 1 kotak... muffin ni aku x hias pun.... nt nk mkn jgk kan.. :P

 * yg ni plk...barang2 yg aku nk kirim kat en.syg...ade 3 brg... 1 muffin utk hantaran adik dia, 1 muffin untuk family dia.... dan 1 lagi, upah en.syg... dpt la coklat buatan aku sendiri... hihihi... kalu x kasi upah, takot t muffin tu x sampai kt family dia... bukan leh caya sgt mudak neh!....hikhikhik.... :P

* time ni kt kdai mkn... bgi la dia rasa skit muffin tu...kang kempunan plk...hihihih... bile dh mkn asyik sebut sedap2 jerk!... seb baik bkn aku yg buat...ahahahah... :P

* dan yg last ni... muffin tuk penghuni kt rumah aku... ape2 yg aku buat... kt umh mst aku kne tglkan jgk... sama adil...sume dpt rasa keyh!.... ok! itu saja.... ;)

No comments: