Followers

Sunday, January 29, 2012

PELAMIN IMPIAN KU... inspirasi datang dari pelamin umie aida bertunang

assalammualaikum...

hai korang..... 

meh aku nak citer skit pelamin yang aku idam2 kan selama ni....

mmg superb!... tolongla doakan aku yer kawan2... supaya impian ku ini di makbul tuhan... amin... hehehe...

x mo citer banyak jom layan! gambar bawah ni... ;)




background pelamin yg bunga2 tu adalah masalah besar aku.... kalu nak wat wallpaper camitu... mmg tercirit la nak bayar... mahal oiii nak wat wallpaper camtu... tapi aku cam ade 1 idea je....hehehe.... aku cuma nak cari stickers bunga2 macam tu... then tampal je kat dinding umh aku tu.... 


tapi!!! 
aku tak tau kat celah bedah mane jual stickers bunga mcm tu... kalu korang tau kat mane... bagitau la eh... aku sangat memerlukan stickers bunga tu untuk memenuhi impian pelamin aku nt... hehehe...  ;))

ok! itu saja..
bye...
assalammualaikum... ;))

4 comments:

Unknown said...

thankz follow my blog..saya doakan semoga impian Mazni menjadi kenyataan..amin..pasal sticker bunga2 tu try cari kat Nilai 3..insya-Allah ade..tapi tak la plak harganye..semoga berjaye ya...

tengku masni said...

amin... thanks sgt2 4 da info... nt ade masa mmg nk ke nilai 3 jgk ni...hehehe... ;)

(●*∩_∩*●) said...

Dear,

TQ singgah blog Sue...
Nice la idea pelamin tu..sangat simple! =)

http://my-wedding-prep.blogspot.com/

tengku masni said...

haaa...tu la.. niat hati mmg nk wat camni je... simple2 je..hehhee... ;))