Followers

Monday, January 2, 2012

DIY rubber stamp dah siap! ;)

Assalammualaikum...

hai korang semua... HAPPY NEW YEAR! ;)

hari ni dah masuk 2 januari 2012.... sekejap je kan... masa berlalu sangat la pantas... kite sebagai manusia, haruslah menggunakan masa dengan sebaik2nya yer... jgn buang masa ok! ;)

ok!, entry aku simple2 je kali ni...

just nak bgtau kat korang... rubber stamp aku dah siap!!... hehehe... mggu lepas aku tempah kat stationary book kt sri gombak... dan hari khamis lepas aku dah pun boleh amik rubber stampnya... hehehe...


aku design rubber stamp ni simple je... nak tgk tak!! jom layan bawah ni... hehehe... ;))




yang ni rubber stamp yang aku design... simple je... aku just guna font yg ada kt dalam microsoft word tu je.... hehehhee... then, print atas kertas, ikut la saiz cemane yg korang nak... aku wat ikut saiz biasa mcm rubber stamp yg lain la... kalu besar2 sgt nt cas dia lain2 tau... huhuhu... 







after siap ditempah!... tadaaaaaaaaa.....







haaaa.... ini la dia.... cantik tak! aku design simple2 je... nak design cantik2 boleh je... tapi, nak tempah nanti sakit kot.... mahal giler boleh cecah sampai berpuluh ringgit.... hahahaha... aku x nak la sampai membazir sampai mcm tu skali kan... sb benda ni bukan penting sgt pun... cume nak cantik skit je... kalu design mcm ni murah je... jom tgk harga kt bawah ni...


RUBBER STAMP  :   RM9.50
STAMP PAD       :   RM3.90

  TOTAL              :   RM13.40

haaaa... murah je kan.... ok! rubber stamp dah siap.... mesti korang nak tau kat mane la aku nak cop benda alah ni kan.... kalu nak tau... tgu entry  DIY seterusnya yaaa...  hehehe... peace! ;))


ok! itu saja...
bye..
assalammualaikum... ;))

No comments: