Followers

Thursday, January 12, 2012

shopingg barang hantaran... ;)

assalammualaikum...

hai korang... lama betul x hapdet citer bebaru kt cini kan...

aku slalu je on9 blog ni... belek2 blog orang... tapi mcm x de msa plak aku nak buat entry...hikhikhik...

so, hari ni mood dtg dari mane tah, pepagi sampai ofis... trus layan blog dlu... hekhekhek...

ok!, aku nak citer kat korang, yang baru2 ni aku ade kuar shopping barang hantaran dgn en.syg...

kiteorg just g area KL je... of coz la kat jalan TAR tu kan... sb kt situ memacam hadooo... duit je yang x do... hahahha...

tempat pertama kiteorg g kat nagoya, nak beli kain untuk dibuat flower fabric utk hantaran... so, mmg byk giler la aku bli kain, bermacam2 warna... hehehe... next entry aku detailkan ape yg aku beli k...

pas dah g nagoya, kiteorg g sebelah nagoya plk... kedai bunga reben... ermmm.... asal aku rasa mcm mahal je brg2 kt kdai bunga reben nih... kedai bunga kat umah aku lagi murah rasanya.. so, aku amik keputusan, just beli barang yang x de kat kedai umah aku tu je... yang lain, baik aku bli je kat umh aku tu... murah pun murah... kate nak jadi b2b bajet.... hekhekhek... kene la pandai menilai ye dak! ;))

pas je g kedai bunga reben, trus gerak g pavillion, sb nak g daiso japan nak cari tray putih... nak dijadikan cerita, parking kat pavi full!!... hangin betul aku... aku pun trus tukar plan, ckp kat en.syg jom kite g daiso kat one utama... so, kiteorg pun gerak la kesana.... mujurlah, barang yang aku nak tu ade... huhuhu... so, sekarang complete la sudah tray putih aku sebanyak 7pcs... sgt puat hati! ;)

pada en.syg ribuan terima kasih diucapkan, sebab sudi teman syg g beli barang tau.... love u so much! ;)


jom layan pic2 kami kat bawah ni .... ;))








No comments: