Followers

Friday, February 11, 2011

contest gambar tak nampak gigi =)

salam....

hai reader ku yg tersayang.... =)

nmpk tak titlle post aku tu... haaaa.... tetibe cam exited plk nk join contest ni... heee... x de had umur kan..... ngeee... :P

urmmm.... actually, blog aku telah di tag oleh kawan aku ALIN dia la yg suh aku join contest ni... penganjur contest ini pulak adalah CIK MUAZ , then aku pun try la tgk camne cara2 nk join.... pas abis bce syarat2 dia... aku rse cam exited plk nk join... sb syaratnya sgt la mudah... just cri 1 gmbr diri sendiri yg tgh senyum tak nampak gigi... then wat 1 entry ttg contest ni...pastu tag 5 orang rakan blog... haaaa.... mudah kan!, jadi aku pun pe lgi... mlm tadi dgn exitednye aku amik la gmbr muka aku yg senyum tak nampak gigi ni.... hehehe...

ok! 5 senarai nama yang aku nk tag adalah seperti dibawah ;) :-

5. nisa


tahu tak knpe aku nk join contest ni, haaaa... kalu korang nk tau... semua gmbr2 aku, tak de 1 pun gmbr yg senyum tak nampak gigi.... hahahahaha... sb bgi aku.... senyuman aku akan nampak lgi manis kalu aku senyum nampak gigi.... cewahhh! hahahhaa... :P

jadi, pe kate aku try snap 1 gmbr yg aku tgh senyum tapi tak nmpk gigi... kalu nk tau camne grupenye... meh kite tgk sama2 kt bwh ni.... hihihi... =)

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

yeah!!! ini lah senyuman ku yang tak nampak gigi... heee... amacam? ok tak? :P

yang ni plk gambar senyuman ku yang nampak gigi... heee... ;P

* bila dh di comparekan mcm ni... rse2 mane yg ok eh, patotkan aku senyum nampak gigi atau tak? hohoho... jwb2! hikhikhik.... :P


ok! settle, gambar aku senyum tak nampak gigi ngn gmbr senyum nampk gigi pun aku dh tunjuk... ngeee... so pada juri, nilai la baik2 gmbr2 ni ok... hehehe... sye sekadar mencuba je... mane la tau ade rezeki.... tetibe menang!... haaaa... sape tau kan.... heee... ok.. thanks pada penganjur yg buat contest ni... dan pada kwnku alin.. sb tag nama aku... hahaha... maceh eh!... =)

No comments: