Followers

Thursday, February 10, 2011

wedding shila (nikah)

hohoho... salam reader.... exited nk buat entry wedding my BFF nih...

s0ry eh kengkawan, lambat nk wat entry, x de masa nk edit gambar la... gambar wedding tersangat la byk!, byk gmbr kiteorg ber4 je la.... hahaaha... aku dh komfius x tau nk ltk gmbr yg mana.... hehehe...

aku dah spratekan dh gmbr2 sepanjang majlis dia... mula dari nikah, malam berinai, bersanding sampai la ke sambut menantu... hahaaha... kiteorg stay kt melaka dari awal majlis sampai selesai... huhuhu... pecah rekod btl... :P

ok skrg!, aku dh ready nk post ni... hahaha... kali ni aku x mo bebel panjang2.... takot korang bosan... just letak gmbr dan komen je... so, sonok skit korang nk bace kan...kan... hehehe...

ok j0m tgk gambar2 wedding NORSHAHILAH AHMAD & AZRIN . . . . ;)


* haaa... sweet tak mereka berdua ni... sepadan kan... hehehe... ;)

* gamabr kami berempat memang wajib la kan... :P

*time ni pak imam nk bertanya pada pengantin ppuan.. setuju atau x nk dikahwinkan ngn pasangannye...hehehe... ;)

* ok! sesi akad nikah plk... best giler tau pak imam ni... dia mmg klakar... rsenye hilang kot neves kt azrin tu...hahaha... pak imam ni byk wat kiteorg tergelak... huhu... cam enjoy je tgk dorang nikah... sekali lafaz shila dah pun sah menjadi isteri kepada azrin... syukur alhamdulillah... kwn aku dh jadi bini org... hihihi... :P

* yg ni plk sesi serah mas kawin... urmmm... bgus tau pak imam ni.. dia ajar 1 per 1 cara akad nikah.. mmg terbaik la pak imam melaka ni...hahhaa... ;)

* hohoho... kami ber4 shila, syu, wana dan tengku... sahabat sampai kiamat... ;)

* pic aku yg plg banyak sebenarnya... hahhahaa... oleh kerana blog ni blog aku... jadi, x salah yer aku nk ltk pic aku byk2... hahahha... :P

* aku lagi!!! :P

* aku dan syu... vouge okeyh! =)

kami lagik! :P

*pic kami ber4... mmg x dpt dipisahkan... =)

* hohoho... posing dpn cermin plk dah!... hahahha... :P


ok! ini je gmbr2 sekitar majlis akad nikah shila... tgu next entry, majlis malam berinai plk.... huhuhu.... bestt! ;)

No comments: