Followers

Thursday, February 17, 2011

contest senyum paling ceria


salam...
hye! reader ku yg tercayunk!... =)

nmpk tak banner kt ats ni... semalam terbaca blog cik namee ni...
dia ade buat 1 contest ttg senyum paling ceria,
so aku rse cam exited plk nk join kan... heee...
disebabkan tarikh tutup masih awal lagi ak
u pun try la wat 1 entry tuk contest ni yer... hahaha...
selamat membaca... =)

ok! meh cni aku kenalkah siapa penganjurnya yer... =)

haaa...ini la tuan punya contest "senyum paling ceria"
haihh!! senyuman cik namee pun dh tersgt la ceria...
kalu u yg join contest ni sure u yg menang.... heee....
nsb baik u penganjurnye... hihihi =)


ok!syarat2 tuk join contest ni pun sgt la mudah... just cri satu pic senyum yg paling ceria, then buat 1 entry ttg contest ni, pastu citer la skit npe pilih pic ni sebagai senyum paling ceria... pas dh citer sume tu, ltk la banner gurl yg tgh senyum tu kt sidebar then tag tiga nama rakan blogger, haaa... mudah kan! =)

ok meh tgk pic ni, yg aku rasekan pic ni adalah senyuman aku yg paling ceria... wink! =)

haaa... ni la gambarnyeee... heee...
yg pakai tudung hitam tu adalah aku yer...
senyum smpai nk tercab0t pipi.... :P

* ok! kenapa yerr... aku pilih pic ni sebagai senyuman ku yg paling ceria??

haaaa... kalu korang nk tau, time aku hangout ngn BFF aku,
aku mempunyai 3org BFF yg sgt baik...yg sgt close ngn aku...
pendek citer mmg dh mc adik beradik la...

so, bile dh jmpe geng yg satu kepala... arh!, mmg huru hara la kan... huhuhu...
susah senang kami slalu bersama2, sampai la satu hari, sorg daripada kami dh pun menjadi isteri org... tapi! kami masih lagi rapat seperti dlu... wlwpun x slalu jmpe...
tpi kami tetap berhubung... mekasih kwn2... =)

dan mereka ni lah yg slalu berada disisi aku tak kire la masa aku susah atau senang...
mmg sgt close giler ngn dorang nih... dh mcm adik beradik pun....
bile ade salah sorang antara kami ade masalah, kami akan bwk berbincang utk selesaikan masalah tu sama2, then, family kiteorg pun mmg saling mengenali lah...

isk!... bgi aku.. mereka sgt penting... dan perlu berada disisi aku... huk! terima kasih kawan2, kerana sudi menjadi BFF aku... aku hargai sgt2... harap sgt hubungan kite ber4 akan kekal sampai ke akhir hayat.... aminnnnn...

ok! 1 lgi gmbr aku nk post... boleh kan... nk inteframe MY BFF ...hihihi...
meh tgk bawah ni.. =)

tadaaa... inilah BFF ku... dari kiri : syuhada, wana, shila dan aku.. tengku =)

labiu so much!... mmuaaaahhh! ;)

ok! skrg aku nk tag 3 kwn blogger : -



3. WANA

ok! dah tu je kot entry tuk contest ni... heee... ade rezeki ade la kan... just cube je... heee... thanks pada cik namee... t mai la singgah entry ni eh... ok! bye... salam... =)

No comments: