Followers

Wednesday, February 9, 2011

hadiah besday tahun lepas... dpt tahun ni la... :P

hehehehehe....

masa aku g melaka hari tu tetibe dpt hadiah laaaaaaaa.....

nak tau hadiah pe.... hadiah besday aku tahun lepas larrr.... kalu korang nk tau, besday aku tahun lepas sgt lah kec0h! hahahhaha.... nk tau pe jadi masa besday aku tu.... korang bace la blk entry2 aku pada bln oktober 2010 bru ni... hahaha.... t korang akan tau duduk perkara sebenar kenapa aku bru dpt hadiah ni.... haaaa....

watever la kan.... yg aku tau....

aku tgh s0nok dpt hadiah ni.... huhuhu....

thanks to all my BFF coz kasi hadiah ni... aku sgt hargai okeyh! wlwpun dh lama.... hahahha...

nak tau hadiah pe aku dpt? t aku upload gmbr keyh!... ngeeee....



j0m tgk hadiah pe yg dorang kasi kat aku nih! :P


*haaa... ni la hadiahnye... kotak pun cantik.... huhuhu... ;)

*dan hadiahnye adalah.... selendang... huhuhu... dorang ni mmg sehati sejiwa btl... dorang mmg tau sgt aku mmg suke selendang yg pelik2 camni... hoyeahhh!!! thanks my BFF ;)

*masa kt melaka tu jgk aku trus pkai selendang ni... kebetulan x byk bwk tudung.... just selepang tudung ni... ok siap! jom g tepi pantai... cuci mata.... hahahha.... :P

* muke bur0k arh!, x makeup!... jgn tgk lama2.... t mata korang leh juling.... ngeee... :P


No comments: