Followers

Tuesday, February 8, 2011

sgt meminati dorang ni okeyh!


haiiii....

entry kali ni nk citer psl HIJAB @JILBAB... haaaa..... sure ade yg x tau kan... huhuhu...

citer kali ni more to dress up tudung la... ermmm.... kalau korang pasan.... skrg ni org yg pkai tudung lgi hot dri org tak pakai tudung tau.... hahahhaa.... urmm... bkn la aku nk kate org x pakai tudung tu x cantik... still jgk cantik... but, org yg tak pakai tudung ade kecantikkan dia tersendiri... camtu jgk org yg bertudung seperti aku ni... kan... kan...

pasan atau tidak, mmg itu la yg aku pasan skrg ni... muslimah yg pkai tudung aku tgk lgi style tau... x mcm dulu2 punye style dah....

urmmm... kalu org dulu2, kalu kata pkai tudung sure lkne pkai tudung labuh cam ustazah la ape lah kan... tpi skrg ni yg aku pasan la... muslimah skrg ni tersgt la kreatif... huhuhu... dan yg paling best tu semakin menjadi ikutan tau... huhuhu...

dan aku plk... mmg sgt giler la kan style muslimah skrg ni... sb dorangn still lgi mengekalkan adap, menutup uarat... kalu x cye t aku tunjukkan gmbr2 yg aku sgt minat sgt ngn style dorang ni... seriously!! =)

yg pastinya aku pun dh cube style dorang ni... dan sgt berhasil... hahahahha... bru ltk pic kt fesbuk dorang dh tgk lain dh... sb x ramai yg berani berubah pada sesuatu yg baru.... dan yg plg best tu... ade jgk tnye... camne cara nk pkai tudung mcm aku pkai tu.... huhuhu... tetibe rse cam artis plk... hahahaha... :P

meh aku tunjuk kt korang 1 family ni aku mmg suke giler style n dress up dorang... tersangat2 suke okeyh!


3 wanita yg bgi aku sgt hot!... minat sgt lah... ;)

sis yg tgh tu tgh pragnant tau... tpi still cantik kan.... ngn style tudung dia yg bersahaja je... i likeee! ;)

haaaa... mereka ni adik beradik tau... hot kan... heeee.... nk style camni jgk... boleh kan? sesuai kan... heee..... :)

haaaa... ini la husband sis ni... sama padan kan... jom tgk bwh... bby kydd dia lgi comel tau... =)

haaaaa.... comelkan baby dia.... bby pun style jgk... hohoho... sgt menyukainya.... t dh kawin pun mau camni jgk... hahhaha... boleh kan? x salah kan... glurppp! =P


heheehhee.... dan gambar yg terakhir bleh x aku nk comparekan pic aku ngn pic sis ni.... hahahahaha.... cube korang tgk... sama x style aku ngn sis ni... ngeee.... cantikkan sis ni.... sgt meminati dia okeyh! =)

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ ;)


heee.... style tak! :P

p/s : gambar2 dari Khayrany Fadzlyny Hussin ;)

No comments: