Followers

Wednesday, February 16, 2011

hurmmm... minta maaf...


rse cam... owh! inikah dugaan!... hurmmm... x semua yg kite impikan kebahagiaan akan berpihak pada kite kan... redha....

ermmm...

minta maaf jika aku menyakiti hatimu...

bukan niat.... tetapi....

kerisauan tetap ade dalam diri... hurmmm....

tak tahu bagaimana lagi untuk menjadi lebih baik....

tak tahu bagaimana mahu mencipta kebahagian...

semua hanya ku lakukan dengan seikhlas hati...

aku tidaklah sesempurna yang kau sangkakan...

tetapi....

aku sedia untuk cuba jadi yang terbaik untuk kamu...

aku sangat memerlukan kasih sayang dari kamu

aku sangat memerlukan cinta dari kamu...

kerna kurasakan kau lah cinta hatiku yang jujur dan ikhlas...

TERIMA KASIH YA ALLAH...

KAU utuskan seorang insan yang bernama lelaki kepada ku...

untuk aku teruskan hidup menempuh segala ujian dariMU bersama dengannya...

terima kasih kerana sudi menerima diri ini wahai kasih....

maafkan segala salah dan silap ku terhadapmu...

sejujurnya, aku sangat menyayangi kamu....

- MAAF -


p/s : kau terlalu baik, tpi knpe ssh sgt aku nk memahami sekeping hati seorang lelaki ini?... hermmm...

:'(

No comments: