Followers

Monday, December 19, 2011

8 tahun couple, at last my BFF selamat menjadi tunangan orang daa... ;)

assalamualaikum...

hai korang.... mlm ni sempat jgk aku nak update blog... hehehehe...

so, kite x yah ctr pnjg la kan... mst korang dh tau story bout my BFF ni kan... kalu x silap ade jgk la entry2 lepas aku ctr psl dia nk tunang... dan sekarang... alhamdulillah... selesai dah majlis dorang... dan dia pun dah selamat jadi tunangan org... huhuu... congrats darl!!... darah tgh manis tuh!.. take care... hahahaha... :P

ok, malas nk citer panjang... jom kite layan pic2 bawah ni keyh!... ;)

























haaaa... amacam.... puas hati tak dgn gmbr2 yg aku amik ni... hehehe... masa majlis berlangsung, aku tgk majlis ni dlm keadaan teratur je... sgt bagus ok... hehehe...

UCAPAN RASMI DARI AKU DAN EN.SYG. :-

 SYUHADA & IJAT : AKU DOAKAN KORANG KEKAL BAHAGIA SAMPAI KE AKHIR HAYAT... TEMPUH DUGAAN DAN CABARAN SAMA2 OK!... CEPAT NAIK PELAMIN WEI... X SABO TEMAN NAK NENGOK! LOVE U OLLS..... MMMUUUAAAAHHH! ;))

p/s : yg pasangan baju biru terang tu pun nk xpose jgk! jgn maraaa okeyh!.... ahahha.. amik berkat :P

ok! itu saja...
bye...
assalammualaikum... ;))

No comments: